تمهیدات ترافیکی پلیس راهور البرز در ایام دهه اول محرم
کد خبر: 4156226
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور البرز در ایام دهه اول محرم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی در دهه اول ماه محرم در مناطق مختلف این استان خبر داد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور البرز در ایام دهه اول محرم

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی و رانندگی البرز، سرهنگ حمداله رحمتی‌پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اظهار کرد: در ایام محرم تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، مصلی‌ها و امامزاده‌ها اتخاذ شده است و نیروهای پلیس راهور در قالب تیم‌های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسم عزاداری را تأمین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های صلواتی، باید به‌‌گونه‌ای جانمایی شوند که مشکلات ترافیکی و ایمنی برای عابران(عزاداران) و تردد وسایل نقلیه ایجاد نشود، افزود: وفاق و همدلی بین پلیس و مسئولان هیئت‌های مذهبی وجود دارد و در جلسات متعدد هماهنگی‌های لازم صورت گرفته که عزاداران حسینی بدون مشکل به عزاداری بپردازند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز ادامه داد: به‌منظور ایمنی تردد شهروندان، پلیس یاران محرم با لباس‌های شبرنگ که در ابتدا و انتهای صف‌های عزاداران برای تأمین نظم و انضباط دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی به کمک پلیس راهور می‌آیند. همچنین رنگ‌آمیزی، گل‌مالی، نوشتن و الصاق عکس و نصب پوستر بر روی شیشه وسایل نقلیه ممنوع است.

رحمتی‌پور با اشاره به اینکه تردد کامیون‌ها از ساعت ۲۰ در محدوده و خیابان‌های اطراف مساجد، امامزاده‌ها و هیئت‌های مذهبی ممنوع خواهد بود، گفت: به عزاداران توصیه می‌شود با توجه به اینکه اغلب عزاداران از لباس تیره استفاده می‌کنند، هنگام عبور در سطح سواره‌رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط تردد کنند و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به‌کار می‌گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری‌ها را تأمین و تداوم‌دهنده راه سرور و سالار شهیدان باشیم.

انتهای پیام
captcha