پیام تسلیت آیت‌‌الله جوادی آملی به مناسبت ارتحال آیت‌الله صانعی
کد خبر: 4157198
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

پیام تسلیت آیت‌‌الله جوادی آملی به مناسبت ارتحال آیت‌الله صانعی

حضرت آیت‌الله جوادی آملی در پیامی، ارتحال آیت‌الله حسن صانعی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت آیت‌‌الله العظمی جوادی آملی به مناسبت ارتحال آیت‌الله صانعیبه گزارش ایکنا، آیت‌الله جوادی آملی در پیامی، ارتحال آیت‌الله حسن صانعی را تسلیت گفتند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

ارتحال آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی روحانی امامت‌شناس و آگاه به مرجعیت دینی و رهبری أمام راحل و خدوم وفادار به آن حضرت را به امت علاقه‌مند به نظام اسلامی و به بیت شریف ایشان تسلیت و علو درجات آن عالم راحل از خدای سبحان مسئلت می‌شود.

٣١ تیر ١٤٠٢

جوادی آملی

 

همچنین سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا(س) درگذشت آیت‌الله شیخ حسن صانعی از اعضای هیئت موسس جامعة الزهرا را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال آیت‌الله شیخ حسن صانعی از اعضای محترم هیئت موسس جامعة الزهرا را تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن عالم ربانی علو درجات و رحمت و مغفرت خواستارم.

ایشان در سال ۱۳۶۳ از سوی حضرت امام خمینی (ره) به همراه شمار دیگری از بزرگان حوزه مامور به تاسیس و راه‌اندازی جامعة الزهرا شدند. امروز درخشش این موسسه به عنوان بزرگترین حوزه علمیه بانوان جهان تشیع مدیون زحمات و پیگیری‌های آن بزرگان است. همنشینی با اولیای الهی و امام راحل (ره) را در بهشت برین برای ایشان آرزومندیم.

انتهای پیام
captcha