توهین به قرآن؛ عجز کشورهای اروپایی از گسترش اسلام
کد خبر: 4157935
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
سردار محمد بهرامی اظهار کرد؛

توهین به قرآن؛ عجز کشورهای اروپایی از گسترش اسلام

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: توهین به ساحت مقدس قرآن کریم ازسوی برخی کشورهای اروپایی نشان از درماندگی و عجز آنان و ترس از نفوذ و گسترش و اقتدار معنوی اسلام است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت:  قرآن کتاب بیداری و بصیرت است و همگان را به حق و عدالت دعوت می‌کند و به انسان‌ها می‌آموزد که زیر بار ظلم و ذلت نروند و با گردنکشان و زورگویان مبارزه کنند. فلذا مستکبرین عالم، معارف و دستورات قرآن را مانعی برای زیاده‌خواهی و چپاولگری خود می‌بینند و تلاش می‌کنند تا به هر طریق ممکن، اجازه ندهند پیام‌های حیات‌بخش و انسان‌ساز قرآن به گوش حق‌طلبان برسد؛ غافل از اینکه قرآن یک حقيقت و نور الهی است و تحت هیچ شرایطی نور قرآن کم فروغ نمی شود. 

وی افزود: در میان کشورهای اروپایی، سوئد و فرانسه از جمله کشورهایی هستند که گرایش به اسلام و قرآن رشد چشمگیر و شتابانی را دارد و هر ساله تعداد زیادی از مردم در کشورهای اروپایی به دین اسلام می‌گروند و این مسئله برای سردمداران فاسد و قلدر کشورهای اروپائی قابل تحمل نیست. پشت پرده هتک به قرآن کریم، استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل قرار دارد که با پشتیبانی‌های پولی و رسانه‌ای، تلاش در اسلام‌هراسی و قرآن‌ستیزی دارند، غافل از اینکه این نقشه شوم آنان، از قبل شکست خورده؛ چراکه تجربه ثابت کرده که هر بار بعد از هتک آنان به ساحت مقدس اسلام و قرآن، حق‌طلبان و آزادی‌خواهان عالم، گرایش خیره‌کننده‌ای به اسلام پیدا کرده‌اند. 

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه بیان کرد:  با هدف تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی، امسال بیش از ۴۰ عنوان‌ برنامه قرآنی در سطح مجموعه انتظامی اجرا می‌شود و کارکنان مکتبی و انقلابی فراجا و خانواده‌های آنان استقبال بسیار خوبی از این برنامه‌ها دارند.  همچنین، در راستای محکومیت اقدام موهن جسارت به ساحت مقدس قرآن ، پویش سراسری و بزرگ «عاشقان قرآنیم» در بخش‌های شعر - دلنوشته - عکس و نقاشی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز 20 مردادماه به شماره ایتای ۰۹۰۳۵۲۵۳۷۶۹ ارسال کنند و به آثار برتر نیز جوایز ارزنده‌ای اعطا خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha