کلامی تلخ اما اثرگذار در مسیر زندگی «محمدرضا پورزرگری» + فیلم
کد خبر: 4159067
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

کلامی تلخ اما اثرگذار در مسیر زندگی «محمدرضا پورزرگری» + فیلم

قاری بین‌المللی کشورمان در برنامه «از سرگذشت» شبکه نسیم به بیان خاطره‌ای دوران جوانی و برخوردی که استاد با او داشته است پرداخت.

استادی که «محمدرضا پورزرگری» ا تخریب کرد + فیلم

به گزارش ایکنا، برنامه «از سرگذشت» با اجرای علی‌اکبر قلیچ که همزمان با ایام عزاداری امام حسین(ع) به روی آنتن شبکه نسیم رفته است، طی دو شب گذشته میزبان دو قاری جوان و پیشکسوت کشورمان بود.

در شب اول پخش این برنامه (جمعه ششم مرداد) با موضوع قرآن کریم، یونس شاهمرادی، نفر اول دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن عطرالکلام عربستان به بیان داستان زندگی خود پرداخت و در شب دوم این چهره جوان همراه با محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشورمان به سوالات مجری برنامه پاسخ دادند.

در بخشی از این برنامه پورزرگری به بیان خاطره‌ای از دوران جوانی خود و درسی که از استاد خود گرفته بود، پرداخت که در فیلم ذیل آمده است.

برنامه از سرگذشت به تهیه‌کنندگی محسن نجفی‌سولاری و کارگردانی محمد پیوندی با اجرای علی‌اکبر قلیچ هر شب در ایام سوگواری سالار شهیدان ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

برنامه از سرگذشت روایت ٢۵ قصه زندگی افراد جامعه است که ھر قصه پیامی دارد و در دو شب پیگیری می‌شود. 

در شب نخست، آدمی از متن جامعه، قصه‌اش را روایت می‌کند؛ قصه‌ای که در پایان برنامه به یک دو راھی مھم و سرنوشت‌ساز می‌رسد و در شب دوم از ھر قصه، مھمانی چھره از حوزه‌ھای مختلف قرآن، مداحی، موسیقی، سینما، سیاست، ورزش و ... ، روی صندلی مھمان می‌نشیند تا در گام نخست، گزیده‌ای از قصه شب قبل را ببیند اما چالش این برنامه جایی است که آدم‌ها در موقعیتی به اسم دوراهی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha