دوره آموزش عالی تیم ملی قاریان جوان‌ از فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 4159651
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

دوره آموزش عالی تیم ملی قاریان جوان‌ از فردا آغاز می‌شود

دوره آموزش عالی قاریان ممتاز و بین‌المللی جوان‌ سطح ب در راستای ارتقای سطح مهارت و دانش نظری تعدادی از قاریان مستعد و ممتاز کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره آموزش عالی قاریان ممتاز و بین‌المللی جوان‌ سطح ب(گروه ملی قاریان جمهوری اسلامی ایران) در راستای ارتقای سطح مهارت و دانش نظری تعدادی از قاریان مستعد و ممتاز کشور از سوی شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.

این دوره روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ١١ تا ١٣ مردادماه با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز به کار خواهد کرد.

اجرای تلاوت، نقد و تحلیل و کارشناسی تلاوت‌ها، طرح مسائل تخصصی عملی در حوزه‌های فنی، آشنایی با مباحث اخلاق حرفه‌ای و اخلاق اسلامی و ... ازجمله برنامه‌هایی است که در دستور کار این دوره خواهد بود.

جهش در عرصه تلاوت حرفه‌ای قرآن در جمهوری اسلامی ایران، کادرسازی و ایجاد عقبه مطمئن از قاریان ممتاز و دارای سبک‌های اصیل و بدیع، جریان‌سازی قرآنی در سطح بین‌الملل و تثبیت جایگاه ایران به عنوان پیشتاز عرصه قرائت در جهان اسلام از جمله اهدافی است که در این دوره عالی دنبال می‌شود.

همچنین تقویت ارتباط و تعامل با قاریان ممتاز و رصد مستمر فعالیت‌های ایشان و تولید تلاوت‌های اثرگذار برای پخش از شبکه‌های صدا و سیما و انتشار در فضای مجازی، از دیگر اهدافی است که در این دوره ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha