یادواره ۴۵۰ شهید کوهدشت برگزار شد + عکس
کد خبر: 4161550
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

یادواره ۴۵۰ شهید کوهدشت برگزار شد + عکس

اولین یادواره ۴۵۰ شهید کوهدشت و اولین شهید مدافع حرم «قدرت‌اله عبدیان»، امروز، ۱۹ مردادماه در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد.

یادواره ۴۵۰ شهید کوهدشتبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان کوهدشت و اولین شهید مدافع حرم قدرت‌اله عبدیان از سوی ستاد بزرگداشت گنگره ملی شش هزار و ۵۵۱ شهید استان لرستان، امروز، ۱۹ مردادماه، در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در این یادواره شهدا با اشاره به جایگاه و مقام والای شهدا، گفت: یک شهید با انتخاب و میل خود مرگ با سعادت در راه اسلام و مردم را برگزیده است و این امر باعث سرافرازی ایشان در دنیا و آخرت شده است. 
 
وی با اشاره به راه نورانی و پر سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی با سکان‌داری امامین انقلاب، افزود: این‌گونه کنگره‌ها و مراسمات باعث نزدیک‌تر شدن روح و قلوب مردم به شهدا خواهد شد و می‌تواند یادآور رشادت‌های شهدا باشد. 
 
مبلغی ضمن تشکر از حضور سردار حسین محمدی در این مراسم، خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای که با سردار محمدی در نهاد ریاست جمهوری داشتیم قرار شد که پیگیری‌هایی در رابطه با تحقق مصوبات سفر ریاست جمهور صورت پذیرد و انتظار می‌رود پیگیر این موضوع باشد و ثمره نیکوی این مصوبات شامل حال مردم شریف شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان شود. 
 
 لازم به ذکر است، شهرستان کوهدشت در دوران انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم و وطن ۴۵۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد ۳۹۵ نفر شهید آقا و ۵۵ نفر نیز خانم هستند.
انتهای پیام
captcha