مردم و مسئولان حرمت خانواده‌های شهدا را حفظ کنند
کد خبر: 4161565
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
امام جمعه کوهدشت:

مردم و مسئولان حرمت خانواده‌های شهدا را حفظ کنند

امام جمعه کوهدشت با تأکید بر لزوم تعظیم و تکریم شعائر اسلامی، گفت: امروزه وظیفه مردم و مسئولان است که حرمت خانواده‌های شهدا را نگه داشته و این بزرگواران که فرزندان و عزیزان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند را تکریم کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین طهماسبی، امام جمعه کوهدشتبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین طهماسبی، امام جمعه کوهدشت در اولین یادواره ۴۵۰ شهید کوهدشت و گرامیداشت شهید مدافع وطن قدرت‌اله عبدیان با اشاره به آیات قرآن در رابطه با عظمت شهدا، گفت: هرچه داریم از برکت شهیدان است و حرکت مقدس شهیدان باعث رسوایی حیله‌های دشمنان شده است و از برکت خون شهدا، دست دشمنان در اهداف شوم‌شان رو خواهد شد. 
 
وی با تأکید بر لزوم تعظیم و تکریم  شعائر، افزود: امروزه وظیفه مردم و مسئولان است که حرمت خانواده‌های شهدا را نگه داشته و این بزرگواران که فرزندان و عزیزان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند را تکریم کنیم. 
 
طهماسبی ضمن اشاره به همسو بودن خط فکری شهدا و شهادت با مسیر حرکت امامین انقلاب، تصریح کرد: باید همچنان در مسیر شهدا قدم برداریم و در جنگ فکری و اعتقادی که دشمن به راه انداخته است سربلند و سرافراز باشیم و دشمن را شکست دهیم .
 
 امام جمعه کوهدشت با اشاره به سابقه درخشان شهرستان کوهدشت در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شهرستان کوهدشت نیازمند حمایت همه‌جانبه است، هر چند تا کنون خدمات خوبی ارائه شده است ولی همچنان لازم است بیش از پیش خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی شامل حال مردم این خطه شود.

شهید عجمیان برگ زرینی بر تاریخ شهرستان کوهدشت است

احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان نیز در این یادواره شهدا، گفت: شهرستان کوهدشت شهید جوان و نمونه‌ای مثل روح‌الله عجمیان را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این برگ زرینی بر تاریخ این شهرستان است.
 
وی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری حول محور «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: شهدای ما برای حفظ کیان ملی و حفژ اتحاد و انسجام و یکپارچگی این ملت از جان خود گذشتند و امروزه نیز پرچم‌داری مسیر این شهدا ایستادگی مقابل دشمنان است و این کار اجر بزرگی در نزد خداوند دارد. 
 
وی ضمن اشاره به جنگ ترکیبی دشمن که با تمام توان به میدان آمده‌اند و به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند، اضافه کرد: چه چیزی بالاتر و بهتر از باد شهدا است که می‌تواند از رسیدن دشمنان به اهداف شوم‌شان ممانعت کرده و باعث اتحاد قلوب مؤمنین شود . 
 
یاوری ادامه داد: امروز که ما در این فضای مقدس گرد هم آمده‌ایم، مشت محکمی در دهان دشمنان زده شده است و این جمعیت انقلابی و شهید دوست، نشان‌دهنده شکست سهمگین دشمنان در اهداف پلیدشان است . 
انتهای پیام
captcha