میز خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در نماز جمعه تهران برپا شد
کد خبر: 4161743
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

میز خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در نماز جمعه تهران برپا شد

میز خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در زمینه‌های غربالگری سلامت، مشاوره ناباروری و مشاوره بیماری‌های زنان در حاشیه نماز جمعه تهران برپا شد.

میز خدمت پزشکی جهاددانشگاهی در نماز جمعه تهران برپا شدبه گزارش ایکنا؛ میز خدمات پزشکی جهاددانشگاهی به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در زمینه‌های غربالگری سلامت، مشاوره ناباروری، مشاوره بیماری‌های زنان و ... در حاشیه نماز جمعه 20 مرداد تهران برپا شد.

حسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی در حاشیه نماز جمعه تهران با اشاره به چهل و سومین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی گفت: این رویش اصلی انقلاب اسلامی و مولود انقلاب خدمات فراوانی را طی چهل و سه سال گذشته به کشور و نظام ارایه داده است و طرح‌های مختلفی را از حوزه‌های پزشکی، مهندسی، آموزشی و فناوری و مسائل مختلف دنبال کرده است و بسیاری از این طرح‌ها، طرح‌های زمین مانده‌ای بوده که بعضاً جهادی‌ها کمتر انجام می‌دادند و اکنون با همت جهادگونه جهادگران به اتمام رسیده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی به ویژه در حوزه‌های پزشکی از جمله سلول‌های بنیادی و ناباروری از مراکز اصلی کشور است و تاکنون بیش از  50 هزار فرزند در مراکز ناباوری جهاددانشگاهی به دنیا آمده است. اقدامات متعددی در حوزه سلول‌های بنیادی انجام شده است، به حدی که دانشمندان دنیا به کار بزرگ این عزیزان اذعان دارند و آن را تأیید می‌کنند. البته کار اصلی توسط مرحوم کاظمی آشتیانی شروع شد و بعد از آن توسط سایر جهادگران ادامه یافته است.

گزارش تصویری میز خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در نماز جمعه تهران

مسلمی‌نائینی در ادامه گفت: براساس وظیفه‌ای که جهاد نسبت به مردم و کشور احساس می‌کند، از مسئولان ستاد نماز جمعه درخواست کردیم که غرفه‌هایی را در حوزه پزشکی و فرهنگی برقرار کنیم و به ارائه خدمت به همشهریان بپردازیم.

میز خدمات پزشکی جهاددانشگاهی در نماز جمعه تهران برپا شد

انتهای پیام
captcha