اجرای پویش «محله اربعینی» در اردبیل
کد خبر: 4162852
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

اجرای پویش «محله اربعینی» در اردبیل

مسئول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای پویش «محله اربعینی» در اردبیل خبر داد.

اجرای پویش «محله اربعینی» در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از تبلیغات اسلامی اردبیل، علی دژبانی، مسئول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل، ۲۴ مردادماه در اردبیل اظهار کرد: در راستای گرامی‌داشت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش و بزرگداشت اربعین حسینی(ع)، پویش سراسری «محله اربعینی» در اردبیل آغاز شد.

وی به محور‌های این پویش اشاره کرد و افزود: پویش «محله اربعینی» به همت سازمان تبلیغات اسلامی در محور‌ها و بسته‌های پشتیبان از جمله رادیو اربعین، ره‌توشه، تجربه نگار، چگونه محله‌مان را اربعینی کنیم، موکب محله و به عشق حسین(ع) طراحی و در قالب پلتفورم در فضای مجازی منتشر شده است.

مسئول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل خاطر نشان کرد: گویش «محله اربعینی» رزمایشی برای گسترش دامنه و افزایش عمق اربعین از کربلا تا محلات سراسر کشور و به تبع آن استان اردبیل است که تلاش می‌شود هر محله یک کاروان زیارتی کربلا در قالب پیاده‌روی اربعین داشته باشد.

دژبانی افزود: جاماندگان اربعین نیز با پیوستن به پویش «محله اربعینی» در این اقدام معنوی شرکت کرده و در فضای مجازی با زائرین همقدم شوند.

وی به نحوه شرکت در پویش «محله اربعینی» اشاره کرد و افزود: علاقمندان از تمامی اقشار اعم از برادران و خواهران می‌توانند با ورود به سامانه «محله اربعینی» به آدرس https://mahalehamdel.ir/arbaeen در این پویش سراسری شرکت کنند.

گفتنی است پویش «محله اربعینی» در امتداد پویش «محله هم‌دل» در سراسر کشور اجرا و به نفرات برتر فعال در این پویش هدایایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha