برگزاری آزمون ‌پایانی طرح قرآنی «هدایت ثقلین»
کد خبر: 4162922
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

برگزاری آزمون ‌پایانی طرح قرآنی «هدایت ثقلین»

آزمون پایانی طرح قرآنی «هدایت ثقلین» در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی درحال برگزاری است.

طرح قرآنی «هدایت ثقلین»

حسین قادری، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ هنری قرآنی ثقلین یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت‌نام دور جدید هدایت ثقلین با هدف آشنایی با فرهنگ و آموزه‌های قرآنی و سیره اهل‌بیت(ع) در سه مقطع مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی از اول شهریورماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آزمون‌ها ترم دوم سال تحصیلی 1401-1402 هدایت ثقلین تا پایان مردادماه درحال برگزاری است، اظهار کرد: آزمون‌ها در سطح مقدماتی به دلیل تحصیل مخاطبان تا پنجم ابتدایی به صورت شفاهی انجام می‌شود و آزمون‌ها در سایر دوره‌های پیشرفته و تکمیلی به صورت کتبی برگزار می‌شود.

قادری درباره آغاز ترم جدید، اضافه کرد: این ترم از مهرماه با سطح‌بندی ثبت‌نام‌کنندگان براساس مدرک تحصیلی و سن متقاضیان و میزان آشنایی‌شان با الفبای قرآنی، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، ترتیل‌خوانی، ترجمه و مفاهیم قرآن آغاز خواهد شد.

مدیر مؤسسه فرهنگی ـ هنری قرآنی ثقلین یزد با اشاره به اینکه جامعه مخاطب این طرح گروه سنی 18 تا 70 سال است، تصریح کرد: به دلیل بهره‌مندی تمامی علاقه‌مندان از این طرح، طی تدابیر اندیشیده شده، کلاس‌ها در 12 شهرستان‌ یزد شامل اردکان، بهاباد، بافق، یزد، مهریز، اشکذر، تفت، میبد، ابرکوه، مروست، خاتم و فهرج ویژه نوجوانان و بزرگسالان تشکیل می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با علوم قرآن با شرحی از نهج‌ا‌‌لبلاغه و صحیفه سجادیه آشنا می‌شوند و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی https://saghaleinyazd.com مراجعه کنند.

قادری در پایان از رونمایی از پایگاه جدید اینترنتی مؤسسه در اواخر شهریورماه خبر داد. 

انتهای پیام
captcha