روحانیت گفتمان پاسداری از انقلاب را با قدرت ادامه دهد
کد خبر: 4164683
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

روحانیت گفتمان پاسداری از انقلاب را با قدرت ادامه دهد

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: روحانیت باید با همه توان خود گفتمان پاسداری از انقلاب اسلامی را ادامه داده و در این راه همانند گذشته ثابت قدم باشد.

محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز 2 شهریور در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب سپاه ارومیه که در سالن جلسات شهید باکری ارومیه برگزار شد، گفت: روحانیت باید با توان خود درراستای پاسداری از گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کند و این مسیر را با قدرت ادامه دهد.

وی بر لزوم تلاش برای صیانت از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی بدون محافظه‌کاری و با عزم راسخ تاکید کرد و گفت: اهتمام در این زمینه وظیفه همگانی است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه، علما و روحانیون به معنای واقعی کلمه سنگرداران جامعه اسلامی هستند، ادامه داد: حوزه‌های علمیه باید در زمینه جهاد علمی و عملی یکه‌تاز باشند.

رجبی با بیان اینکه روحانیت در ساختار سیاسی و اجتماعی کشورمان جایگاه بی‌بدیلی دارند، گفت: یکی از دوره‌هایی که می‌توان نقش روحانیت را در جامعه به صورت آشکار دید، دوره شکل‌گیری، پیشبرد و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تغییر حاکمیت در آن دوره است.

در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام سید هادی ابراهیمی قدردانی شده و حجت‌الاسلام عسگر امامی به عنوان مسئول بسیج طلاب ارومیه معرفی شد.




انتهای پیام
captcha