«آشنایی ایرانیان با اسلام در عصر نبوی» به روایت کتاب
کد خبر: 4168242
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
همزمان با دهه پایانی ماه صفر منتشر شد

«آشنایی ایرانیان با اسلام در عصر نبوی» به روایت کتاب

همزمان با دهه پایانی ماه صفر؛ کتاب «آشنایی ایرانیان با اسلام در عصر نبوی» از سوی به‌نشر منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از انتشارات به نشر، آشنایی ایرانیان با اسلام و پذیرش آن فرایندی تدریجی داشته و از گذر مراحل و رخدادهای گوناگون و پر شمار تاریخی تحقق یافته است. در این کتاب، از نخستین مرحله آشنایی ایرانیان با اسلام که در عهد نبوی رخ داده برای خواننده تصویرسازی شده است.

نویسنده در این اثر کوشیده بر پایه شواهد موجود در قالب ارائه مطالبی دست اول و کمتر اشاره شده‌ به بازسازی ابعاد گوناگون این ارتباط و سیر آن از آغاز تا پایان عمر پیامبر(ص) بپردازد.

بر همین اساس همزمان با دهه پایانی ماه صفر؛ کتاب «آشنایی ایرانیان با اسلام در عصر نبوی»  از سوی  به‌نشر منتشر شد. این اثر  به قلم محمد با‌غستانی کوزه‌گر عضور پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به رشته تحریر درآمده است.

کتاب «آشنایی ایرانیان با اسلام در عصر نبوی» در ۱۶۸ صفحه، قطع رقعی با شمارگان هزار نسخه منتشر شده و با قیمت ۷۵ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب انتشارات به‌نشر و سایت اینترنتی www.behnashr.com  در دسترس علاقه‌مندان به تاریخ اسلام قرار دارد.  این کتاب در طرح «نذر فرهنگی» انتشارات به‌نشر تا روز شهادت امام رضا(ع)، با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha