جلسه آموزش تجوید سیدمحسن موسوی‌بلده در مسجد فخرآباد برپا می‌شود
کد خبر: 4169642
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

جلسه آموزش تجوید سیدمحسن موسوی‌بلده در مسجد فخرآباد برپا می‌شود

جلسه آموزش تجوید قرآن سیدمحسن موسوی‌بلده، مدرس و مؤلف کتاب آموزش تجوید مقدماتی و تخصصی حلیةالقرآن، به صورت هفتگی و از جمعه هفتم مهرماه 1402 در مسجد فخرآباد(فخرالدوله) برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا، جلسه آموزش تجوید و قرائت قرآن کریم با تدریس سیدمحسن موسوی‌بلده، مدرس و مؤلف کتاب حلیة‌القرآن، جمعه‌ها در مسجد فخرآباد تشکیل و نخستین جلسه آن در آستانه ایام میلاد حضرت رسول اکرم(ص) جمعه، هفتم مهرماه ساعت 8 برگزار می‌شود.

آزمون تعیین سطح متقاضیان، به صورت شفاهی از سوی استاد در جلسه هفتم مهر انجام می‌شود.

در فضیلت تلاوت قرآن در مساجد، حدیث نبوی داریم که می‌فرماید: «انما نصبت المساجد للقرآن؛ مسجدها را برای قرآن خواندن ساخته‌اند». امسال در محفل قرآنی طلیعه ماه رمضان، رهبر معظم انقلاب نیز در راستای اهمیت این موضوع، یکی از کارهای خوب را رواج تلاوت و استماع قرآن در مساجد برشمردند.

مسجد فخرآیاد

مسجد فخرآباد واقع در تهران، میدان ابن سینا، خیابان شهید مشکی(فخرآباد)، با قدمتی حدود 80 سال، جزء آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و دسترسی به آن از طریق ایستگاه متروی دروازه شمیران به سهولت امکان‌پذیر است.

پیش از این، جلسات صبح جمعه این مدرس و پیشکسوت قرآنی در دارتحفیظ القرآن الکریم و مؤسسه قرآنی احسن‌الحدیث برپا می‌شد.

جلسات آموزش تخصصی تجوید ویژه بانوان نیز با قدمتی بیش از سه دهه، عصرهای یکشنبه‌ ساعت 16 در منزل سیدمحسن موسوی‌بلده برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha