آیت‌الله موسوی الخرسان تراث ارزشمندی برای صاحبان خِرد به یادگار گذاشت
کد خبر: 4169700
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

آیت‌الله موسوی الخرسان تراث ارزشمندی برای صاحبان خِرد به یادگار گذاشت

آیت‌الله علیرضا اعرافی در پیام خود آورده است: آیت‌الله الخرسان همچون ستاره‌ای پر فروغ در آسمان بلند دانش، تراث بسیار ارزشمندی را به صاحبان خِرد و اندیشه عرضه داشت و دانشنامه‌ای غنی از علوم مختلف جهان اسلام از خود به یادگار گذاشت.

آیت‌الله علیرضا اعرافی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه

به گزارش ایکنا به نقل از دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، آیت‌الله علیرضا اعرافی، عضو شورای عالی و مدیر حوزه‌های علمیه عصر امروز دوشنبه ۲۷ شهریورماه با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی آیت‌الله سیدمحمد مهدی موسوی الخرسان از علمای برجسته عراق را تسلیت گفت.

متن پیام مدیر حوزه‌های علمیه به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم وارسته، فقیه محقق علامه آیت‌الله سید محمد مهدی موسوی الخرسان باعث تأثر و تألم گردید.

او همچون ستاره‌ای پر فروغ در آسمان بلند دانش، عمر پر بار خود را در راه تحقیق، کتابت و ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سپری نمود و تراث بسیار ارزشمندی را به صاحبان خرد و اندیشه عرضه داشت و دانشنامه‌ای غنی از علوم مختلف جهان اسلام از خود به یادگار گذاشت.

فقدان این گوهر گرانبها ثلمه‌ای بس عظیم و جبران ناپذیر است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به حوز‌ه‌های علیمه، بویژه حوزه علمیه مبارکه نجف اشرف و فرزندان بزرگوار آن مرحوم خاصه حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سیدصالح الموسوی الخرسان، از خداوند تبارک و تعالی برای آن فقید سعید رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت دارم.

عاش سعیدا ومات سعیدا
قم مقدسه، علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علیمه

انتهای پیام
captcha