پیام تسلیت آیت‌الله رجبی و آیت‌الله هادوی تهرانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله صلواتی
کد خبر: 4170535
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

پیام تسلیت آیت‌الله رجبی و آیت‌الله هادوی تهرانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله صلواتی

در پی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا صلواتی، آیت‌الله محمود رجبی و آیت‌الله هادوی تهرانی در پیام‌های جداگانه این مصیبت وارده را تسلیت گفتند.

ارسال// پیام تسلیت آیت‌الله رجبی و هادوی تهرانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله صلواتیدر پی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا صلواتی، آیت‌الله محمود رجبی؛ عضو شورای عالی حوزه و آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی؛ استاد درس خارج حوزه علمیه در پیام‌های جداگانه این مصیبت وارده را تسلیت گفتند. 

متن پیام آیت‌الله رجبی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت استاد معزز، حضرت آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا صلواتی(ره) موجب تاثر و تألم گردید. استاد بزرگواری که سالیان دراز از محضر اساتید بزرگی چون حضرات آیات بروجردی، خوانساری، داماد و اراکی بهره بردند. ایشان با انس با قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام روح خود را صفا بخشیده، با کوله‌باری از علم و اخلاق  علاوه بر کرسی درس در حوزه علمیه قم  در اخلاق و تهذیب اسوه حسنه بود.

این استاد مکرم بیش از نیم قرن از عمر با برکت و پر خیر خویش را در تربیت طلاب عالم و مهذب صرف کردند، با حمایت‌های خود از امام عزیز رنج دستگیری و تبعید را به جان خریدند و تا پایان عمر شریفشان در مسیر انقلاب، امام و رهبری معظم گام برداشتند. رضوان الله تعالی علیه و حشره الله مع موالیه الکرام.

اینجانب درگذشت این عالم متخلق و مهذب را به بازماندگان و عموم شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل را خواستارم.

 

ارسال// پیام تسلیت آیت‌الله رجبی و هادوی تهرانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله صلواتی

همچنین متن پیام آیت‌الله هادوی تهرانی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب، ٢٣)

ارتحال عبد صالح، المطیع لله و لرسوله ولامیر المؤمنين، حضرت آیت الله شیخ غلامرضا صلواتی رضوان الله علیه، موجب تاسف و تاثر شدید گردید. این بزرگوار که از شاگردان برجسته حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی رحمة‌الله علیه بود، عمری به اخلاص و اخلاق حسنه به تربیت شاگردان و ترویج مکتب نورانی اهل بیت(ع) گذراند و کارنامه‌ای درخشان از زندگی یک عالم وارسته از خویش به یادگار گذاشت. 

اینجانب با دلی آکنده از اندوه، در جوار بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع)، این مصیبت را به حضور مقدس حضرت ولی عصر (عج) و مراجع معظم تقلید و تمامی فضلا و طلاب حوزه علمیه قم و بازماندگان محترم ایشان، به ویژه آقازاده‌ها و دامادهای فاضل آن بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم و برای ایشان حشر با محمد و آل محمد(ع) و برای تمامی داغدیدگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواستارم. 

انتهای پیام
captcha