ضرب و شتم دانش‌آموز مسلمان توسط مدیر مدرسه‌ای در هند
کد خبر: 4171146
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

ضرب و شتم دانش‌آموز مسلمان توسط مدیر مدرسه‌ای در هند

اقدام یک مدیر مدرسه در ضرب و شتم یک دانش‌آموز مسلمان که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته، مقامات مسئول را به واکنش واداشته است.

به گزارش ایکنا به نقل البیان، در یک حادثه وحشیانه، یک دانش‌آموز مسلمان هندی توسط یک معلم مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفت که پس از انتشار ویدئویی در فضای مجازی، مقامات را بر آن داشت تا وارد عمل شوند.

ویدئویی که از این حادثه منتشر شده است، نشان می‌دهد که مدیر مدرسه از دو دانش‌آموز برای گرفتن دست و پای دانش‌آموز ده ساله برای ضرب و شتم او استفاده می‌کند.

مدیر مدرسه با استفاده از چوب به کف پا و پشت کودک ضربه زده و بعد با گرفتن گردن دانش‌آموز او را به زمین می‌اندازد.

پس از انتشار گسترده ویدئو، پلیس تحقیقات خود را در مورد این حادثه آغاز کرد و پس از شکایت مادر دانش‌آموز، مدیر مدرسه را دستگیر کرد.

وب سایت تریبون به نقل از منابعی گزارش داد که کودک به طور تصادفی به دانش‌آموز دیگری با مداد آسیب رسانده و زمانی که مدیر مدرسه متوجه موضوع می‌شود، به قصد تنبیه این دانش‌آموز وارد عمل می‌شود.

این درحالی است که مادر دانش‌آموز می‌گوید مدیر مدرسه فرزند او را در دفترش مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و باعث ایجاد کبودی‌هایی بر روی بدن او شده است.

وب‌سایت ایندین اکسپرس به نقل از مادر این دانش‌آموز، گفت که فرزندش روز سه‌شنبه در شرایطی از مدرسه بازگشته است که پاهایش قرمز و متورم شده بود.

این حادثه یادآور حادثه دیگری است که در آگوست گذشته رخ داد، زمانی که ویدئوی دیگری از معلمی منتشر شد که به دانش‌آموزان دستور می‌دهد به صورت هم‌کلاس مسلمان خود سیلی بزنند و او را به زور مورد ضرب و شتم قرار دهند.

گروه‌های حقوق بشر می‌گویند جنایات ناشی از نفرت و خشونت علیه مسلمانان در هند از زمان روی کار آمدن نارندرا مودی، نخست وزیر ملی گرای هندو در سال 2014 افزایش یافته است.

انتهای پیام
captcha