اجرای دور جدید طرح هدایت ثقلین در یزد
کد خبر: 4171245
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

اجرای دور جدید طرح هدایت ثقلین در یزد

هجدهمین دوره طرح قرآنی هدایت ثقلین از سوی مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی ثقلین یزد اجرا می‌شود.

طرح قرآنی هدایت ثقلین

حسین قادری، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی ثقلین یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طرح قرآنی هدایت ثقلین از سوی واحد آموزش مؤسسه ویژه بانوان و آقایان بالای 18 سال برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 17 سال از برگزاری این طرح می‌گذرد، اضافه کرد: این طرح در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته و تکمیلی و براساس سنجش و ارزیابی قرآن‌آموزان در هر سطح تحصیلی (سیکل به بالا) برگزار می‌شود.

قادری با تأکید بر اینکه طرح هدایت ثقلین طی 16 هفته و یک روز در هفته (3 ساعت) اجرا می‌شود، بیان کرد: آموزش فنون تلاوت قرآن از سطح مبتدی تا پیشرفته چون آشنایی با نحوه تلفظ حروف، روخوانی، روان‌خوانی و فصیح‌خوانی، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، آشنایی با معارف اهل‌بیت(ع) در قالب ادعیه و زیارت، آشنایی با سبک زندگی اسلامی منطبق بر آموزه‌های قرآن و روایات، بیان نکات اخلاقی و احکام روزانه از جمله سرفصل‌های این طرح است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  8-36227577-035 (داخلی17 - 18 و 19) تماس بگیرند یا از طریق پیام‌رسان‌ها با شماره 09136707477 در ارتباط باشند.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی ثقلین در یزد، خیابان امام خمینی(ره)، روبروی شاهزاده فاضل(ع)، کوچه 23 شهید پاک‌نژاد قرار دارد.

انتهای پیام
captcha