پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان «آقایی سروری»
کد خبر: 4171743
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان «آقایی سروری»

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان سروری پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

شهیدان آقایی سروری

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان سروری پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت بانوی مومنه و ولایتمدار مرحومه مغفوره حاجیه خانم میرزاده فیروزی حسینی مادر شهیدان والامقام مجید و مهدی آقایی سروری موجب تالم و اندوه گردید.

این مادر فداکار و صبور با تقدیم دو فرزند رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان(عج) است.

بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی مدیون همین جلوه‌های ایثار و معنویت است و در ادامه این مسیر روشن نیز بی‌نیاز از فداکاری‌های ملت مسلمان نخواهد بود. 

اینجانبان ضایعه درگذشت مرحومه مغفوره فیروزی حسینی را به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا به‌ویژه خانواده مکرم ایشان و عموم مردم انقلابی استان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای روح آن مرحومه مسئلت ‌دارم.

مهدی آقایی سروری که متولد اول فروردین ۱۳۴۱ تبریز بود، هفتم اسفند ۱۳۶۲ در جریان عملیات خیبر در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش نیروهای دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد. مجید آقایی سروری هم که متولد پانزدهم اسفند ۱۳۴۶ تبریز بود، در بیست و دوم بهمن ۱۳۶۴ در جریان عملیات والفجر۸ و در منطقه جنوب شربت شهادت را نوشید. مزار مطهر هر دو شهید در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

انتهای پیام
captcha