دستیاران فرمانداران همواره در بین مردم و خادم آنها باشند
کد خبر: 4175554
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
امام‌ جمعه زابل:

دستیاران فرمانداران همواره در بین مردم و خادم آنها باشند

حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی گفت: دستیاران انتخاب شده علاوه بر خودسازی باید در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و مفاسد اداری نیز تلاش کنند و نقش نظارتی صحیح و اثرگذاری از خود نشان دهند که ماحصل آنها نیز به نفع مردم باشد.

حجت الاسلام عزیزی امام‌جمعه زابلبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی، امام جمعه زابل شامگاه یک‌شنبه، 23 مهرماه، در دیدار با دستیار ویژه استاندار در امر مردمی‌سازی دولت اظهار کرد: این موضوع که در هر شهرستان یک نفر از نیروهای جوان، نخبه و فعال به عنوان دستیار فرماندار در امر مردمی‌سازی بکارگیری می‌شود اقدامی مؤثر و قابل تحسین است.
 
وی تأکید کرد: اما لازمه این انتخاب‌ها، ارائه آموزش‌های تخصصی به آن‌هاست و افراد منتخب علاوه بر دوره‌های مدیریت دولتی، مردم‌داری و شیوه برخورد با ارباب رجوع و نظارت بر امور باید دوره‌های مختلف مدیریت اسلامی را طی کرده و به یک نیروی ماهر مومن و متعهد تبدیل شوند.
 
امام جمعه زابل اظهارکرد: دستیاران فرماندار نباید در این مسئولیت خلق و خوی مدیریت‌های ناصحیح را به خود بگیرند بلکه باید همواره در بین مردم بوده و خود را خادم مردم بدانند و این مسئله را در عمل نیز به اثبات برسانند تا بتوانند در انجام ماموریت‌های محوله خود موفق باشند و مردم نیز به آنها اعتماد کرده و کانون رجوع شوند.
 
حجت‌الاسلام عزیزی ادامه داد: دستیاران انتخاب شده علاوه بر خودسازی باید در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و مفاسد اداری نیز تلاش کنند و نقش نظارتی صحیح و اثرگذاری از خود نشان دهند که ماحصل آن‌ها نیز به نفع مردم باشد.
 
دستیار ویژه استاندار در امر مردمی‌سازی دولت نیز در این دیدار گفت: به‌طور حتم رهنمودها و نظرات ائمه‌ جمعه چراغ راه این ستاد و دستیاران فرمانداران بوده و خواهد بود و همواره خود را نیازمند شنیدن پیشنهادات و راهکارهای سازنده ائمه‌جمعه به‌منظور تقویت جبهه انقلاب و جریان مردمی، مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی می‌‌دانیم.
 
رضا جعفری گفت: افرادی که به‌عنوان دستیار فرماندار تعیین می‌شوند از میان گزینه‌های متعددی بودند که پیشنهاد شده و پس از ارزیابی و طی مراحل مختلف نهایی شده‌اند و سعی شده تا مورد وثوق بزرگان منطقه بوده و به حسن شهرت و خدمت نیز شهره باشند، دستیاران فرمانداران همواره مورد ارزیابی‌های مستمر قرار می‌گیرند و از لحاظ علمی نیز آموزش‌های لازم به آنها داده خواهد شد.
انتهای پیام
captcha