شهادت 13 فلسطینی در اردوگاه نورشمس
کد خبر: 4176616
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

شهادت 13 فلسطینی در اردوگاه نورشمس

با شهادت 13 فلسطینی از جمله 5 کودک در جریان هجوم نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه نورشمس در شرق طولکرم، تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به 81 نفر رسید

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، 13 فلسطینی از جمله 5 کودک در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم به شهادت رسیدند. تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه به 81 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین با اعلام این تلفات گفت: ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز روز گذشته (پنجشنبه) خود در اردوگاه نور شمس در طولکرم مردم را قتل عام کرد.

به گفته خبرنگار الجزیره نظامیان اشغالگر پس از درگیری هایی که 27 ساعت به طول انجامید و طی آن با محاصره شدید اردوگاه و قطع برق و آب، از اردوگاه نور شمس عقب‌نشینی کردند.

دیروز پنجشنبه، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامیان صهیونیست از یگان مستعربین در درگیری‌هایی که در این اردوگاه رخ داد، خبر داد. پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی از مجروح شدن 10 نیروی خود در جریان این درگیری‌ها خبر داده بود.

گردان طولکرم در گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی  از انفجار مواد منفجره بر روی بولدوزرها و خودروهای رژیم صهیونیستی در محور منشیا خبر داد که منجر به بروز تلفاتی در بین اشغالگران شده است.

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در طولکرم نیز اعلام کرد که رزمندگان این گروه در درگیری‌های شدید با نیروهای اشغالگر در اردوگاه نور شمس شرکت داشتند.

تهاجمات و درگیری‌ها امروز نیز در سراسر کرانه باختری اشغالی ادامه یافت، زیرا نیروهای اشغالگر عملیات دستگیری گسترده‌ای را انجام دادند که منجر به دستگیری ده‌ها فلسطینی از جمله کادرهای جنبش حماس شده است.

خبرگزاری فلسطین گزارش داد که نظامیان صهیونیست سحرگاه روز جمعه 32 نفر را در استان الخلیل دستگیر کردند و همچنین 12 نفر را در بیت لحم و 6 نفر نیز در نابلس دستگیر شده‌اند.

بر اساس اعلام باشگاه اسرای فلسطین، نظامیان صهیونیست در مجموع 71 فلسطینی را شب گذشته و بامداد امروز در کرانه باختری دستگیر کرده‌اند.

در قدس اشغالی،  نیز نظامیان اشغالگر حضور خود را در مجاورت مسجد الاقصی و شهر قدیمی تقویت کرده‌اند.

به گفته خبرنگار الجزیره، اشغالگران با  اعمال محدودیت های شدید، مانع از ورود فلسطینی‌ها برای اقامه نماز جمعه به مسجدالاقصی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha