سرلشکر سلامی درگذشت سردار «حاج مهدی معینی» را تسلیت گفت
کد خبر: 4177570
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

سرلشکر سلامی درگذشت سردار «حاج مهدی معینی» را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت عروج سردار «حاج مهدی معینی» گفت: کارنامه درخشان او برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

به گزارش ایکنا به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت عروج سردار پرافتخار و مجاهد فی‌سبیل‌الله «حاج مهدی معینی» گفت: کارنامه درخشان او برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین است.

متن پیام به این شرح ست:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عروج سردار پرافتخار، مجاهد فی‌سبیل‌الله «سرتیپ دوم پاسدار حاج مهدی معینی» از فرماندگان فرماندهان مخلص، موفق و مؤثر سپاه در عرصه‌های مأموریتی و مدیریتی و مأموریتی موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

این سردار عالیقدر از هنگامه پوشیدن لباس سبز پاسداری و حضور حماسی در سنگر‌های ۸ سال دفاع مقدس تا میدان‌های دفاع از حرم و همراهی با شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی و نیز صحنه‌های مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمن، ترجمان ایمان، آگاهی، اخلاص، شجاعت، ایثار، فداکاری و مجاهدت در دفاع از اسلام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم در جای جای میهن عزیزمان بود و کارنامه درخشان او برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین است.

فقدان این سردار عزیز را به خانواده مکرم و همرزمان او در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خدای قادر متعال برای او علو درجات و هم‌نشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای مصیبت‌دیدگان مکرم و عموم داغ‌دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام
captcha