مجموعه سخنرانی‌های کوتاه چهلچراغ نماز و مدرسه منتشر شد
کد خبر: 4178843
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

مجموعه سخنرانی‌های کوتاه چهلچراغ نماز و مدرسه منتشر شد

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از انتشار مجموعه‌ سخنرانی‌های کوتاه چهلچراغ نماز و مدرسه خبر داد.

حامد صالحیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از تهیه و تدوین مجموعه کلیپ‌های کوتاه با موضوع نماز و مدرسه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد بهشتی خبر داد.

صالحی افزود: با توجه به ضرورت موضوع ترویج نماز در مدارس و اهمیت‌بخشی به این واجب الهی، این مجموعه کلیپ‌های کوتاه از سوی روابط عمومی ستاد اقامه نماز تهیه و در حال تدوین است که در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ضرورت توجه به نسل نو، کودکان و نوجوانان، گفت: این مجموعه سخنرانی در ۴۰ قسمت با موضوعات متنوع نماز و مرتبط با نسل نو آماده بهره‌برداری است.

وی، موضوعات کلیپ‌ها را شامل ویژگی‌های نماز مطلوب، نماز جماعت مطلوب، شمارش نعمت‌های خدا، نمایش نشانه‌های خدا، نمایش خطرها، آموزش قرائت صحیح، آموزش مفاهیم نماز، آموزش احکام نماز و آموزش اسرار نماز عنوان کرد.

صالحی در ادامه افزود: جشن تکلیف دختران، جشن تکلیف پسران، تبلیغات فضای مدرسه، فضای مجازی و شبکه شاد، تبلیغ چهره به چهره، انشا نماز و مشارکت تمام عوامل از دیگر موضوعات این مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه در پایان هر قسمت کتاب‌ها و منابع مطالعاتی معرفی می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان و مخاطبان می‌توانند برای دریافت این مجموعه ۴۰ قسمتی از طریق روابط عمومی ستاد اقامه نماز مرکز و دفاتر استانی اقدام کنند و یا با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز به نشانی Namaz.ir، آپارات و سایر شبکه‌های اجتماعی ستاد در پیام رسان‌ها، در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، آن را دریافت کنند.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: مجموعه کلیپ‌های سخنرانی کوتاه با سخنرانی حجت‌الاسلام بهشتی با موضوعات نماز پیامبر ویژه ماه ربیع در ۱۷ قسمت، نماز حضرت زهرا(س) در ۱۸ قسمت ویژه ایام فاطمیه، نماز حضرت علی(ع) در ۳۰ قسمت ویژه ماه مبارک رمضان، نماز عاشورائیان در ۱۲ قسمت ویژه محرم و نماز و خانواده در ۴۰ قسمت در سال‌های گذشته تهیه شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha