تلاوت و ابتهال جوان مصری+ فیلم
کد خبر: 4179823
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

تلاوت و ابتهال جوان مصری+ فیلم

تلاوت و ابتهال زیبای سلیمان محمود محمد عباده، جوان مصری اهل شهر سادات در استان منوفیه مصر و توجه گسترده کاربران، نوید ظهور قاری و مبتهلی مردمی در این استان و سطح مصر را می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از یوم السابع، تلاوت و ابتهال زیبای محمود محمد عباده، جوان مصری از اهالی شهر سادات در استان منوفیه مصر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

وی در بیان پیشینه قرآنی خود می‌گوید: از کودکی عاشق تلاوت  قرآن کریم و مناجات‌های دینی بودم، تا اینکه در سن 9 سالگی موفق به حفظ قرآن کریم شدم. وی که از هنرستان فنی فارغ‌التحصیل شده و اکنون در کارخانه‌ای مشغول کار است، تصریح می‌کند: علاقه اصلی من تلاوت قرآن و مناجات خوانی در مجالس مذهبی و مناسبت‌های دینی است.

عباده تصریح می‌کند: قرآن کریم را با قرائت حفص از عاصم آموخته‌ام، زیرا همواره به صدای قاریان بزرگی از جمله شیخ عبدالباسط عبدالصمد، شیخ محمود علی البنا و شیخ ابوالعینین شعیشع گوش فرا می‌دادم و در ابتهال نیز از شیخ نقشبندی، نصرالدین طوبار و شیخ محمد عمران بسیار آموختم.

این قاری و مبتهل جوان مصری از آرزوی خود برای تبدیل شدن به قاری و مبتهلی بزرگ می‌گوید چرا که از کودکی عشق بسیاری به قرآن داشته‌ است.

انتهای پیام
captcha