راوی فعالیت هیئت‌ها در فاطمیه باشید
کد خبر: 4184428
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

راوی فعالیت هیئت‌ها در فاطمیه باشید

همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) و برپایی مجالس عزاداری فاطمیه، سازمان هیئت و تشکل‌های دینی سومین فصل طرح «هیئت خبرنگار» را برگزار می‌کند.

راوی فعالیت هیئت‌ها در فاطمیه باشیدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) و برپایی مجالس عزاداری فاطمیه، سازمان هیئت و تشکل‌های دینی سومین فصل طرح «هیئت خبرنگار» را با هدف روایت اقدامات و برنامه‌های هیئت‌ها در ایام فاطمیه به ویژه هیئت‌های کوچک با موضوع نقش زنان در تقویت پیوندهای اجتماعی و جهادتبیین و نشر خوبی‌ها برگزار می‌کند. 

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند به مثابه یک خبرنگار، حس و حال هیئت خود را در قالب متن، صوت، تصویر، فیلم و … اطلاع‌رسانی کنند. روایت‌های برتر در رسانه‌های کشور و فضای مجازی این سازمان منتشر می‌شود. 

راویان برتر هیئت‌ها در فاطمیه از کمک‌هزینه سفر عتبات و هدایای نقدی برخوردار خواهند شد. روایت‌های برگزیده این طرح بناست در تلویزیون و رسانه‌های معتبر کشور بازنشر داده شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح کافی است عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. 

مهلت ارسال آثار در این طرح، تا دهم دی‌ماه سال جاری است.  ارائه روایتی از نقش مادران در ایجاد و تقویت پیوندهای اجتماعی در قالب و بستر هیئت‌های مذهبی، امیدآفرینی و نشر خوبی‌ها با انعکاس تشریح و روایت برنامه‌های جانبی هیئت مانند کمک‌رسانی به نیازمندان، حل مسائل و مشکلات محله، روایت اقدام شاخص هیئت در موضوع فلسطین و غزه،‌ ثبت و نگارش مهمترین محورهای سخنرانی‌های جلسه،‌ وصف و روایت مداحی شاخص هیئت خودتان،‌ روایت اتفاق خاص و ویژگی متفاوت هیئت نسبت به دیگر مجالس،‌ وصف و روایت مجالس روضه‌های خانگی به خصوص مجالس قدیمی و قدمت‌دار روایت حضور دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها در مجالس فاطمیه و فضای حسینیه کودک،‌ معرفی و تفدیر از مادران شهدا در بستر هیئت، روایت فعالیت زنان موفق از جمله سوژه‌های پیشنهاد شده برای روایت‌گری به هیئت‌ خبرنگاران است. 

طرح هیئت خبرنگار در ایام ماه محرم و همچنین، ماه صفر و اربعین حسینی نیز از سوی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی برگزار شد که بیش از دو هزار نفر در قالب این طرح، روایتگر هیئت‌ها شدند.

انتهای پیام
captcha