پیام تسلیت رئیس المصطفی به رئیس فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان
کد خبر: 4186135
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

پیام تسلیت رئیس المصطفی به رئیس فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان

رئیس جامعة المصطفی(ص) العالمیة طی پیامی به حاج محمد رعد، رئیس فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان، شهادت فرزند وی، عباس محمد رعد(سراج) را تسلیت گفت.

علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعة المصطفی(ص) العالمیة در پی شهادت فرزند رئیس فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان، پیامی منتشر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس محترم فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان، جناب آقای محمد رعد(حفظه المولی)

خدمت جنابعالی و خانواده محترمتان، این رستگاری الهی، شهادت فرزندتان، شهید عباس محمد رعد(سراج) و کرامتی که خداوند متعال به شما عنایت فرمود و شما را در زمره خانواده‌های مکرم و معزز در پیشگاه خود و رسول اکرم(ص) قرار داد، مراتب تهنیت و تسلیت خود را عرض می‌کنم.

همانا شهادت فرزندتان شهید عباس، مایه مباهات و افتخاری بس بزرگ برای شما و هرکسی است که در خط مقاومت ایستاده چراکه صداقت این مقاومت و اخلاص سردمداران آن را که خود و فرزندانشان برای تحقق اهداف الهی وارد میدان جهاد شده‌اند، به دور و نزدیک ثابت می‌کند. همانا شهید نزد پروردگار عز و جل مقامی دارد چنانچه در قرآن کریم در وصفشان بدان اشاره شده که «فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ: به آنچه خدا از فضل خود به آنان داده است‏ شادمانند و براى كسانى كه از پى ايشانند و هنوز به آنان نپيوسته‏‌اند شادى مى‌كنند كه نه بيمى بر ايشان است و نه اندوهگين مى‌شوند» (۱۷۰ سوره مبارکه آل عمران).

از خداوند متعال رزق شفاعت این شهدا را برای خود و جانشینانی صالح از فرزندان ایشان را برای شما مسئلت داریم و اینکه مقاومت در لبنان و هر گوشه‌ای از جهان اسلام را پیروز گرداند و در فرج ولی مورد انتظارش(که درود خدا بر او و نیاکانش باد) تعجیل فرماید.

انتهای پیام
captcha