برگزاری سمینار ارتقای سطح کیفی سرمایه‌گذاری در اقامتگاه‌های بوم‌گردی
کد خبر: 4189811
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
به میزبانی اردبیل

برگزاری سمینار ارتقای سطح کیفی سرمایه‌گذاری در اقامتگاه‌های بوم‌گردی

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل از برگزاری نخستین سمینار آموزشی ارتقای سطح کیفی سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های گردشگری در اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران به میزبانی این استان خبر داد.

اقامتگاه‌های بومگردیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق، معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل، سوم دی‌ماه در سخنانی گفت: نخستین سمینار آموزشی ارتقا سطح کیفی سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های گردشگری در اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه جاری در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این سمینار آموزشی ارتقای سطح کیفی سرمایه‌گذاری در حوزه بوم‌گردی‌هاست و متخصصان، فعالان و سرمایه‌گذاران موفق حوزه بومگردی‌ها در این سمینار تجربیات خود را انتقال خواهند داد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل تأکید کرد: آشنایی با روند سرمایه‌گذاری در اقامتگاه‌های بومگردی، معماری بومی، ضوابط و الگو‌های کالبدی برای اقامتگاه‌های بوم‌گردی از جمله محور‌های اصلی این سمینار هستند.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: همچنین معرفی تجربه‌های موفق اقامتگاه‌های بوم‌گردی، توسعه تعاملات روستایی و مشارکت اجتماعی روستاییان در بوم‌گردی، منظومه‌های روستایی بنیاد مسکن و نقش آن در توسعه گردشگری روستایی و بوم‌گردی از جمله سایر محور‌های این سمینار خواهد بود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه بوم‌گردی‌ها یکی از بهترین فرصت‌ها در راستای توسعه تأسیسات گردشگری است که ارائه آموزش‌ها و تجربیات در این سمینار می‌تواند به ارتقای سطح خدمات این حوزه منجر شود.

انتهای پیام
captcha