20 محفل انس با قرآن در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4191634
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)

20 محفل انس با قرآن در البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز از برگزاری 20 محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه این استان به مناسبت میلاد دختر نبی اکرم(ص) خبر داد.

قرآن کریم

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) 20 محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه استان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این محافل قرآنی با تلاوت قاریان ممتاز بین‌المللی، استانی و شهرستانی در بقاع متبرکه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، افزود: همچنین تاکنون ۶ محفل انس با قرآن کریم با هدف گرامیداشت سردار سلیمانی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار شده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه قرآن کریم سعادت واقعی را به روح انسان می‌بخشد و گسترش محافل انس با قرآن موجب عطرآگین‌ شدن فضای جامعه می‌شود، افزود: چنانچه برنامه‌ریزی درست و اصولی داشته باشیم، مردم نیز با حضور گسترده خود در این محافل استقبال خود را نشان خواهند داد و این استقبال بهترین راه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و هواهای نفسانی است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: برای برگزاری محافل قرآنی محدودیت قائل نیستیم و در همه شهرستان‌ها ترویج فعالیت‌های قرآنی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

انتهای پیام
captcha