بازدید مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح از پژوهشگاه رویان
کد خبر: 4191651
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
در آستانه سالروز درگذشت زنده‌یاد کاظمی آشتیانی صورت گرفت

بازدید مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح از پژوهشگاه رویان

سید محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح ضمن بازدید از پژوهشگاه رویان با دکتر عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بازدید مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح از پژوهشگاه رویان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در این دیدار که در آستانه سالروز درگذشت زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی برگزار شد، عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان با بیان نکاتی از ویژگی‌های علمی، حرفه‌ای و اخلاقی زنده‌یاد کاظمی آشتیانی گفت: پژوهشگاه رویان ثمره باور و اعتقاد جوانان مومن به آرمان های انقلاب بود و کاظمی آشتیانی قافله سالار این حرکت علمی بود که امروزه این پژوهشگاه در زمره برجسته‌ترین مراکز علمی دنیا بر اساس آنچه مقالات علمی ببین‌المللی اروپایی مطرح کرده‌اند.

سید محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی و شهید آوینی ضمن بیان تشابهات ویژگی‌های دو مجموعه روایت فتح و رویان بیان کرد: حسن و ویژگی این دو مجموعه این است که بر آمده از فطرت و نهاد انقلاب اسلامی است و این انگیزه انقلابی باعث شده که قوه محرکه این دو مجموعه خون پاک شهدا باشد.

نادری افزود: کاری که تاکنون پژوهشگاه رویان انجام داده است فتح و فتوحات است و احساس می‌کنیم روایت این فتوحات، روایت امید آفرینی است. ما در مجموعه بنیاد فرهنگی روایت فتح، آمادگی داریم تا این فتوحات جهادگران علمی را روایت کنیم تا در تاریخ ثبت و ماندگار شود.

در این دیدار کریم خوشمرام قائم مقام بنیاد فرهنگی روایت فتح، فتحی معاون فرهنگی و آموزشی پژوهشگاه رویان، محمدحسین حیدری مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، مهدی محمدخانی مدیر انتشارات روایت فتح، محمد حسن شیرازی مدیر توسعه و بهره‌وری بنیاد فرهنگی روایت فتح، علیرضا استرابی مدیر گروه مستند روایت فتح، مهدی متولیان مدیر مرکز مطالعات و رصد بنیاد فرهنگی روایت فتح،احمدرضا نصری مدیر آرشیو مرکزی بنیاد فرهنگی روایت فتح، فرهاد حدادی مشاور عالی رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، لطفی پناه مدیر روابط عمومی پژوهشگاه رویان و جواد تمدنی مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha