فرازهایی از تلاوت محمود لطفی‌نیا در عراق + فیلم
کد خبر: 4192275
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

فرازهایی از تلاوت محمود لطفی‌نیا در عراق + فیلم

محمود لطفی‌نیا، قاری بین‌المللی و پیشکسوت عرصه تلاوت با حضور در کشور عراق در سلسله محافل «عشرةالفجر القرآنیه» به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

فرازهایی از تلاوت محمود لطفی‌نیا در عراق + فیلم

به گزارش ایکنا، مجموعه‌ محافل انس با قرآن با عنوان «عشرةالفجر القرآنیه» طی روزهای سوم تا سیزدهم دی‌ماه در کشور عراق و با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز کشورمان برگزار شد.

این سلسله محافل برای سومین سال متوالی است که به همت موسسه قرآنی بصائر القرآنیه و همچنین الاتحاد و التجمعات القرآنیه کشور عراق برگزار می‌شود و هماهنگی‌های مربوط به معرفی قاریان ایرانی برای حضور در این محافل نیز از سوی شورای عالی قرآن صورت می‌گیرد.

در این محافل قاریان بین‌المللی کشورمان با حضور در ۱۴ استان عراق، در کنار قاریانی از کشور میزبان به تلاوت کلام‌الله مجید می‌‌پردازند. از جمله قاریان و حافظان حاضر در این محافل می‌توان به محمود لطفی‌نیا، حمیدرضا احمدی‌وفا، حسین فردی، علی قاسم‌آبادی، مهدی سیاحی، سیدکریم موسوی، امیرحسین رحمتی، مجتبی محمدبیگی، سیدحمیدرضا مقدسی،‌ مسعود موحدی‌راد، سیدمحمدمهدی شیخ‌الاسلامی، علیرضا بیژنی‌اول، حبیب صداقت و شجاع زویدات اشاره کرد.

این محافل در استان‌ها و شهرهایی همچون نجف، صلاح‌الدین، میسان، کرکوک، بغداد، ذی‌قار، دیوانیه، موصل، واسط، بابل، بصره،‌ دیاله و قادسیه برگزار شده است. در ادامه فرازهای کوتاهی از تلاوت محمود لطفی‌نیا در یکی از این محافل بارگذاری شده است.

 
انتهای پیام
captcha