برگزاری یادواره شهدای مدافعان حرم، امنیت و سلامت شمال‌ غرب تهران
کد خبر: 4192985
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

برگزاری یادواره شهدای مدافعان حرم، امنیت و سلامت شمال‌ غرب تهران

دهمین یادواره شهدای مدافعان حرم، امنیت و سلامت شمال‌ غرب تهران فردا، 20 دی‌ماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

یادواره شهدامرتضی متشرعی، دبیر ستاد مردمی برگزاری دهمین یادواره شهدای مدافعان حرم، امنیت و سلامت شمال‌ غرب تهران در گفت‌و‌گو با ایکنا به برگزاری این یادواره اشاره و اظهار کرد: برپایی این یادواره اولین بار در سال ۱۳۸۷ به همت جمعی از خادمان شهدا در مسجد صادق آل محمد(ص) منطقه ۵ تهران آغار شد و امسال نیز دهمین یادواره این مراسم در سالن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود. 

متشرعی گفت: در این مراسم از خانواده شهدای مدافعان حرم، امنیت و سلامت که در مناطق ۵ و ۲ و ۲۲ و ۱۰ ساکن هستند و نیز جانبازان، مسئولان منطقه‌ایی و ورزشکاران و هنرمندان و ائمه جماعت تجلیل و قدردانی خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه این مراسم فردا، 20 دی‌ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: شاخصه این دوره از یادواره حضور پررنگ نوجوانان در آن است تا این نسل با شهدا ارتباط برقرار کرده و ان‌شاءالله ادامه دهنده راه آن‌ها باشند. 

متشرعی ادامه داد: این مراسم از ساعت ۱۹ همراه با تلاوت کلام‌الله مجید از سوی مهدی عادلی، قاری بین‌المللی قرآن کریم آغاز و با اجرای سید ایمان یاراحمدی ادامه پیدا می‌کند. سخنران این یادواره نیز سردار سرلشگر جعفری، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی بیان کرد: مداحی محمدرضا طاهری و حسین طاهری و اجرای گروه سرود دختران نورالهدی از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود. در پایان مراسم نیز برنامه اهدای هدایا از سوی جمعی از نخبگان فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و فرماندهان ارشد سپاه و بسیج به خانواده شهدا اجرا خواهد شد. 

متشرعی بیان کرد: این مراسم از سوی رسانه ملی پوشش خبری زنده داده خواهد شد. همچنین، این برنامه به همت ستاد مردمی یادواره شهدای شمال‌غرب تهران و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ۱۱۵ لیلة‌القدر ناحیه قدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha