داستان‌های شهید «ادواردو آنیلی» و «پول خدا بچه‌ها» در ویترین کتابفروشی‌ها
کد خبر: 4194789
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
توسط انتشارات جمال صورت گرفت

داستان‌های شهید «ادواردو آنیلی» و «پول خدا بچه‌ها» در ویترین کتابفروشی‌ها

کتاب‌های «قصه‌های ادواردو»؛ 35 قصه از زندگی شهید «ادواردو آنیلی» و «پول خدا بچه‌ها» یا محور روابط و مفاهیم اقتصادی اسلامی برای گروه سنی کودک و نوجوان توسط انتشارات جمال چاپ و به ویترین کتابفروشی‌ها راه یافت.

به گزارش ایکنا؛ کتاب «قصه‌های ادواردو»؛ 35 قصه از زندگی شهید «ادواردو آنیلی» است که به قلم محسن نعماء و تصویرگری فاطمه زمانه‌رو تهیه شده است.

انتشارات بین‌المللی جمال چاپ چهارم این کتاب را اخیرا در 152 صفحه و به قیمت 85هزار تومان روانه بازار کرده است.

شهید «ادواردو آنیلی» در ۱۹ خرداد ۱۳۳۳ شمسی برابر با ۹ ژوئن ۱۹۵۴میلادی در نیویورک به دنیا آمد. پدرش، «جیانی آنیلی»، از سرمایه‌داران معروف ایتالیا و مالک شرکت ماشین‌سازی فیات، بزرگترین شرکت ماشین‌سازی ایتالیا، چندین بانک خصوصی، چندین شرکت طراحی مد و لباس،‌ باشگاه اتومبیل‌رانی فراری، باشگاه فوتبال یوونتوس و... بود. مادرش مارلا کاراچیلو نیز یک شاه‌زاده یهودی بود.

ادواردو در سال ۱۹۷۴م در ۲۰ سالگی با قرآن آشنا شد. پس از مطالعه و بررسی قرآن، تحت تأثیر قرآن مسلمان شد و در یک مرکز اسلامی در نیویورک شهادتین را به زبان جاری کرد.

وی سپس در فروردین سال ۱۳۵۹شمسصی و به سبب آشنایی با محمدحسن قدیری ابیانه، رایزن مطبوعاتی وقت سفارت ایران در ایتالیا، شیعه شد و نام او را مهدی گذاشتند.

داستان‌های شهید «ادواردو آنیلی» و «پول خدا بچه‌ها» در ویترین کتابفروشی‌ها

اقتصاد اسلامی از زبان رسول خدا برای کودکان

همچنین چاپ هشتم کتاب «پول خدا بچه‌ها» نوشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا حیدری‌ابهری توسط انتشارات جمال منتشر شد.

این کتاب که به تصویرگری شیوا ضیایی آراسته شده است، روابط و مفاهیم اقتصادی اسلامی را به زبانی ساده برای کودکان توضیح می‌دهد. البته نویسنده هم‌زمان سعی کرده سبک زندگی اقتصادی اسلام را هم به آنها یاد دهد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: به کسی که چیزی را با ترازو وزن می‌کند ترازودار می‌گویند. بهتر است که ترازودار کمی بیشتر بکشد. مثلا اگر مشتری دو کیلو برنج می‌خواهد، دو کیلو و 10 گرم برایش بکشد. حضرت محمد(ص) فرموده است: «وقتی چیزی را می‌کشید و وزن می‌کنید بیشتر بکشید.»

حضرت علی(ع) دخترکی را در بازار دید که گوشت می‌خرید. دخترک به قصاب می‌گفت: «بیشتر بده» حضرت علی(ع) هم به قصاب فرمود: «به او بیشتر بده که این کار موجب برکت می‌شود» 

انتشارات بین‌المللی جمال کتاب «پول خدا بچه‌ها» را در 160 صفحه و به قیمت 145 هزار تومان برای هشتمین بار روانه بازار کتاب کرده است.

داستان‌های شهید «ادواردو آنیلی» و «پول خدا بچه‌ها» در ویترین کتابفروشی‌ها

انتهای پیام
captcha