برگزاری محفل بین‌المللی انس با قرآن در حرم مطهر علوی + عکس
کد خبر: 4194996
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

برگزاری محفل بین‌المللی انس با قرآن در حرم مطهر علوی + عکس

همزمان با گرامیداشت هفته میلاد مولود کعبه محفل بین‌المللی انس با قرآن در محوطه بیرونی حرم مطهر امام علی(ع) در نجف اشرف آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی، محفل بین‌المللی انس با قرآن به همت دارالقرآن حرم مطهر امام علی(ع) به مدت یک هفته در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

این برنامه قرآنی ویژه سالروز ولادت امام علی(ع) است و از دیروز، 30 دی ماه در صحن‌های بیرونی حرم مطهر امام علی(ع) آغاز به کار کرده و به مدت یک هفته تا سالروز میلاد مولای متقیان، 5 بهمن ادامه خواهد داشت.

این برنامه قرآنی ضمن ویژه‌برنامه‌های هفته گرامیداشت مولود کعبه در حرم مطهر امام علی(ع) تدارک دیده شده است و به گفته علاء محسن، مسئول دارالقرآن الکریم حرم امام علی(ع) قاریان ممتاز بین‌المللی از ایران از جمله حمیدرضا احمدی وفا، گروه تواشیح انوار و نیز شیخ عامر کاظمی، قاری ممتاز عراقی در این هفته به اجرای برنامه‌های قرآنی خواهند پرداخت.
آستان مقدس علوی همچنین به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد امیرالمؤمنین، علی(ع) برنامه‌های دینی، اجتماعی فرهنگی و قرآنی متنوعی را تدارک دیده که تا پایان این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha