مسلح کردن شهرک‌نشينان صهیونیست به انتفاضه منجر می‌شود
کد خبر: 4195139
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
دیده‌بان الازهر:

مسلح کردن شهرک‌نشينان صهیونیست به انتفاضه منجر می‌شود

دیده‌بان الازهر با انتقاد از مسلح کردن گروه‌های شهرک‌نشین صهیونیست، نسبت به وقوع انتفاضه‌ای دیگر هشدار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع، دیده‌بان الازهر اعلام کرد: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، رژیم صهیونیستی با تشکیل شبه نظامیان افراطی مسلح و رهاسازی شهرک‌نشینان تروریست، به دنبال تحمیل نیروی وحشیانه خود بر تمامی اراضی اشغالی است تا ویرانی و جنایت‌های بیشتری در سرزمین مرتکب شود. این اقدامات رژیم صهیونیستی ممکن است به شلعه‌ور شدن آتش انتفاضه در قدس و کرانه باختری منجر شود و مردم از این طریق همبستگی خود را در نوار غزه نشان دهند.

صهیونیست‌ها پس از تجاوز به غزه، خواستار مسلح کردن شهرک‌نشینان صهیونیست شدند و در عمل هم تا در پایان سال گذشته (2023) اقدامات بسیاری از سوی وزارت امنیت رژیم صهیونیستی برای رساندن سلاح به شهرک‌نشینان صورت گرفت و کارزاری هم برای تشویق شهرک‌نشینان به مسلح شدن به راه افتاد.

در همین رابطه ایتامار بن گویر، وزیر تندروی صهیونیست، طرح خود را برای تسلیح شهرک‌نشینان اعلام کرد و در کمتر از 3 ماه ده‌ها هزار مجوز سلاح جدید صادر شده و هزاران تفنگ M16 بین شهرک‌نشینان توزیع شد.

در قدس اشغالی هم پلیس اشغالگر صهیونیستی مقادیر زیادی سلاح در محله‌های فلسطینی‌نشین توزیع کرد. امری که باعث می‌شود تا قدس و محله‌های فلسطینی‌نشین به یک پادگان نظامی تبدیل شود، درگیری بین فلسطینی‌ها و شهرک‌نشینان رخ دهد و اوضاع از کنترل خارج خواهد شد.

در سایه همین تحولات در کرانه باختری بود که دیده‌بان الازهر تأیید کرده است که ادامه این سیاست افراطی صهیونیستی منجر به بروز درگیری‌هایی در قدس و کرانه باختری خواهد شد که می‌تواند در ماه مبارک رمضان به یک انتفاضه تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha