«قرار»؛ مستندی درباره پیوند مدرسه و مسجد
کد خبر: 4195510
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

«قرار»؛ مستندی درباره پیوند مدرسه و مسجد

مستند «قرار»، اثری درباره اقامه نماز جماعت از سوی دانش‌آموزان دبیرستان «فرهنگ» در مسجد منتشر شد.

«قرار»؛ مستندی درباره پیوند مدرسه و مسجدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، مستند «قرار» به همت مدیریت روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور منتشر شد.

حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، در این زمینه گفت: دانش‌آموزان دبیرستان فرهنگ، با هدف پیوند مدرسه و مسجد، نماز جماعت ظهر و عصر خود را در مسجد امام محمدباقر(ع) اقامه می‌کنند. با توجه به اینکه در این دبیرستان رشته‌های تولید برنامه تلویزیونی و انیمیشن تدریس می‌شود، اما فعالیت‌های مختلف روزانه مانند نماز جماعت، برپایی مراسم مناسبت‌ها، برگزاری جلسات هیئت، اردو‌های جهادی، اردوی اربعین، خیریه و … انجام می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان دبیرستان «فرهنگ»، امسال با توجه به جا‌به‌جایی محل مدرسه و نزدیک بودن این مکان به مسجد، نماز ظهر و عصر را در مسجد به جماعت اقامه می‌کنند.

سیداحمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور نیز پیوند مدرسه و مسجد و تعامل خانه و مدرسه با مسجد را یکی از مهمترین حرکت‌ها فرهنگی در عصر حاضر عنوان کرد و گفت: مدرسه‌ای که مسئولیت شناخت و پرورش استعداد‌های نسل نو را دارد و مصمم هست، مراحل رشد آینده‌سازان را تسهیل کند، یکی از رسالت‌های آن، پرورش شخصیت دینی دانش‌آموزان است.

در ادامه مستندی از نماز دانش‌آموزان این مدرسه را در مسجد امام محمد باقر(ع) با عنوان «قرار» مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام
captcha