دانشگاهیان با زمان شناسی در حوزه جهاد تبیین وارد عمل شوند
کد خبر: 4199194
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
استاندار آذربایجان‌شرقی:

دانشگاهیان با زمان شناسی در حوزه جهاد تبیین وارد عمل شوند

استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به نقش دانشگاهیان به عنوان نخبگان جامعه در سوق دادن کشور به سوی توسعه و ترقی گفت: از دانشجویان و کادر علمی و اجرایی دانشگاه‌ها انتظار می‌رود با زمان شناسی و درک اهمیت انتخابات پیش رو، در حوزه جهاد تبیین به طور جدی ورود کنند.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 21 بهمن‌ماه، در جشن انقلاب دانشگاه تبریز، با اشاره به نقش دانشگاهیان به عنوان نخبگان جامعه در سوق دادن کشور به سوی توسعه و ترقی گفت: از دانشجویان و کادر علمی و اجرایی دانشگاه‌ها انتظار می‌رود با زمان شناسی و درک اهمیت انتخابات پیش رو، در حوزه جهاد تبیین به طور جدی ورود کنند. 

وی با بیان اینکه آنچه دانشگاه بیش از پیش به آن نیاز دارد، مطالبه گری و آرمانگرایی است، اضافه کرد: دانشگاه تبریز به برکت وجود دانشجویان بصیر، کاردان و کادر علمی متخصص در  زمینه آرمان خواهی، حرفی برای گفتن دارد.

رحمتی، خطاب به دانشجویان و دانشگاهیان حاضر در جشن انقلاب در دانشگاه تبریز بیان کرد: به برکت تلاش شما آذربایجان‌شرقی به قله‌های پیشرفت نزدیک‌تر می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه انتظار از دانشگاهیان عزیز، زمان شناسی و در میدان بودن است، گفت: جامعه ما امروز بیش از پیش به آگاهی نیاز دارد و دانشگاه می‌تواند در کمک به تحقق آن نقش آفرینی کند. 

وی خطاب به دانشجویان بیان کرد: از شما عزیزان انتظار می‌رود در مقطع حساس کنونی به وظیفه تاریخی تان عمل کنید، حساسیت زمان را بشناسید و برای عموم مردم جهاد تبیین کنید.

رحمتی، ادامه داد: آنچه که امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای این جامعه به یادگار گذاشته‌اند و از آن صیانت می‌کنند، نقش مردم در هدایت و اداره جامعه است.

استاندار آذربایجان‌شرقی خطاب به حاضران این سوال را طرح کرد که کدام کشور را در جهان می‌شناسید که در  مدت ۴۵ سال ۴۰ انتخابات برگزار کرده باشد، افزود: با این نگاه در انتخابات اسفندماه، برگ زرّین دیگری را به ثمر می‌رسانیم و اثبات می‌کنیم که کلیدواژه اساسی در نظام اسلامی مردم است و آنها انتخاب می‌کنند چه سلیقه‌ای بر سر کار بیاید.

انتهای پیام
captcha