مردم با وجود مشکلات پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند
کد خبر: 4199210
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
آیت‌الله آملی لاریجانی:

مردم با وجود مشکلات پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی نشان داد که علی‌رغم مشکلات، پای اصل انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظامبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم در جمع خبرنگاران گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم، نشان‌دهنده این است که مردم با نشاط و سرزنده از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و با وجود مشکلات، پای اصل نظام ایستاده‌اند.

وی افزود: این حضور گسترده یک پیام مهم برای دشمنان دارد و آن این است که مردم در مقابل همه تهدید‌ها و دشمنی‌ها ایستاده‌اند و این انقلاب را با قدرت پیش می‌برند و دشمنان را مأیوس خواهند کرد؛ این حرکت مردم که با هر سنی در راهپیمایی امروز شرکت کردند، حتما در اقتدار و امنیت ملی تأثیرگذار خواهد بود.

آملی‌لاریجانی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همین نشاط و سرزندگی در انتخابات ۱۱ اسفند هم حضوری پرشور خواهند داشت و نشان می‌دهند که نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامی وفادارند و از هیچ کوششی برای حفظ آن فروگذاری نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha