مهارت‌آموزی قشر محروم جامعه یکی از وظایف دانشگاه است
کد خبر: 4199660
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

مهارت‌آموزی قشر محروم جامعه یکی از وظایف دانشگاه است

رئیس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز علاوه بر رسالت خود و کسب افتخارات علمی در سطح ملی و بین‌‌المللی، وظیفه‌ خود می‌داند که در امر مهارت‌آموزی قشر محروم قدم بردارد و آمادگی خود را در راستای هرگونه همکاری با این نهاد انقلابی اعلام می‌کنیم.

صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز، امروز، 24 بهمن‌ماه، در نشست امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تبریز و اداره‌کل کمیته‌ امداد آذربایجان‌شرقی، ضمن تبریک چهل‌وپنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره‌ حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب، کمیته‌ امداد را یادگار ماندگار امام راحل عنوان کرد و گفت: اگر کمیته‌ امداد نبود، بحث خدمات‌رسانی به انسان‌های محروم و با عزت با مشکل اساسی مواجه می‌شد و در واقع می‌توان گفت کمیته‌ امداد به معنای واقعی کلمه یکی از رسالت‌های نظام در خدمت‌رسانی به مستضعفین محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: کم‌ترین کاری که می‌توانیم در امر خدمت‌رسانی به محرومان انجام دهیم، همکاری با کمیته‌ امداد است و عملکرد این نهاد انقلابی در موضوعات مختلفی از جمله مسکن، شغل و تأمین معیشت محرومان، درخشان، ستودنی و مایه‌ی افتخار است.

رئیس دانشگاه تبریز، اخلاص را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ مسئولان کمیته‌ امداد دانست و افزود: قطعاً هیچ‌کدام از این خدمات بدون داشتن اخلاص و نیت خدایی امکان‌پذیر نیست و واقعاً باید خدا را شاکر باشیم که امام خمینی(ره) نهادهایی چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد سازندگی، کمیته‌ امداد را به یادگار گذاشتند.

وی افزود: دانشگاه تبریز علاوه بر رسالت علمی خود و کسب افتخارات علمی در سطح ملی و بین‌‌المللی، وظیفه‌ خود می‌داند که در امر مهارت آموزی قشر محروم قدم بردارد و آمادگی خود را در راستای هرگونه همکاری با این نهاد انقلابی اعلام می‌کنیم.

غلامعلی ملامهدی، مدیرکل کمیته‌ امداد آذربایجان‌شرقی نیز ضمن ارائه‌ گزارشی مختصر از عملکرد این مجموعه در راستای خدمات رسانی به محرومان و نیازمندان، از استقبال دانشگاه تبریز برای همکاری با کمیته‌ امداد تقدیر کرد و این تفاهم‌نامه را تداومی بر اقدامات خیرخواهانه‌ دانشگاه تبریز در دوران شیوع ویروس کرونا برشمرد.

انتهای پیام
captcha