۶۴۲ اثر به پنجمین جشنواره «رویش» ارسال شد
کد خبر: 4199702
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان:

۶۴۲ اثر به پنجمین جشنواره «رویش» ارسال شد

عبدالصمد حمیدی با اشاره به ارسال ۶۴۲ اثر به پنجمین جشنواره رویش، گفت: ۱۶۶ اثر به مرحله داوری این جشنواره راه یافت که ۲۲ کانون در مرحله دانشگاهی موفق به کسب رتبه و ۳۳ اثر در سامانه یازدهمین جشنواره ملی رویش ثبت شد.

عبدالصمد حمیدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالصمد حمیدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی «رویش» که عصر امروز، ۲۴ بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار شد، گفت: جشنواره رویش در دو بخش رقابتی(اصلی) شامل کانون برگزیده، برنامه‌ها و چهره‌های خلاقانه کانون‌ها، جایزه مسئولیت اجتماعی(حسین‌علی مرادی)، گفت‌وگوی دانشجویی و کرسی آزاداندیشی و بخش غیررقابتی داخلی شامل چهره‌های موفق کانون برگزار شد. 

وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با یازدهمین جشنواره ملی رویش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده است، افزود: با فراخوان پنجمین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۶۴۲ اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۵۴۱ اثر مربوط به بخش رقابتی و ۱۰۱ اثر مربوط به بخش غیر رقابتی با موضوع چهره‌های موفق کانونی بود.

حمیدی با اشاره به راهیابی ۱۶۶ اثر به داوری مرحله اول این جشنواره، ادامه داد: این جشنواره ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان برگزار شد. 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان افزود: داوری آثار رسیده به دبیرخانه را هفت نفر برعهده داشتند و ۲۲ کانون در مرحله دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای موفق به کسب مقام‌های اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر شدند و از بین آثار داوری شده‌، ۳۳ اثر در سامانه یازدهمین جشنواره ملی رویش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ثبت شد.

وی در بخشی از سخنانش فرهنگ را زیربنای همه مسائل دانست و با بیان اینکه بسیاری از مشکلات حوزه اقتصادی، سیاسی، معیشتی و هویتی نیز ریشه در مسائل فرهنگی دارند، گفت: در کشور ایران مفاخر زیادی از جمله مولوی، سعدی، حافظ و ... داشته‌ایم که اکثر آن‌ها مفاخر فرهنگی هستند و این بیانگر اهمیت فرهنگ است.

انتهای پیام
captcha