دانشجویان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرینی کنند
کد خبر: 4199704
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

دانشجویان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرینی کنند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان با بیان اینکه احیای تمدن نوین اسلامی به دست جوانان انجام‌پذیر خواهد شد، گفت: دانشجویان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام رحیمی‌، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام رحیمی‌، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره «رویش» که عصر امروز، ۲۴ بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این بیانیه تحقق تمدن نوین اسلامی به عنوان یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی مطرح است.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب نقش دانشجویان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقشی مهم است و رهبر معظم انقلاب در این بیانیه بیش از چهل بار به جوانان و دانشجویان اشاره و بر آنان اعتماد و تکیه کرده است.

حجت‌الاسلام رحیمی با بیان اینکه احیای تمدن نوین اسلامی به دست جوانان انجام‌پذیر خواهد شد، اضافه کرد: لازم است دانشجویان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرینی کنند؛ این در حالی است که پله‌های این تمدن را در کشور شاهد هستیم و این از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

در بخشی از این مراسم که احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، محمدرضا جلیلی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و جمعی از اساتید، دانشجویان و پژوهشگران نیز حضور داشتند، با اهدای لوح تقدیر از منتخبان این جشنواره تقدیر شد.

لازم به ذکر است این جشنواره ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی همزمان با یازدهمین جشنواره ملی رویش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان برگزار شد و با فراخوان این جشنواره ۶۴۲ اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۵۴۱ اثر مربوط به بخش رقابتی و ۱۰۱ اثر مربوط به بخش رقابتی چهره‌های موفق کانون بود.

این جشنواره در دو بخش رقابتی(اصلی) شامل کانون برگزیده، برنامه‌ها و چهره‌های خلاقانه کانون‌ها، جایزه مسئولیت اجتماعی(حسین‌علی مرادی)، گفت‌وگوی دانشجویی و کرسی آزاداندیشی و بخش غیررقابتی داخلی شامل چهره‌های موفق کانون برگزار شد.

انتهای پیام
captcha