تصمیمات دشمن رابطه معناداری با میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد
کد خبر: 4201146
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
سردار رمضان شریف:

تصمیمات دشمن رابطه معناداری با میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه تصمیمات دشمنان در آینده با میزان حضور و مشارکت مردم در انتخابات، رابطه معناداری دارد، گفت: اگر دشمنان مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات مشاهده کنند، قطعا تیغ آنها در مقابله با انقلاب اسلامی و اعمال فشار بر کشور کُند و بی‌اثر خواهد شد.

سردار رمضان شریف

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور در غرفه ایکنا در گفت‌وگویی درباره نقش رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری، اظهار کرد: انقلاب ما برگرفته از آموزه‌های قرآن کریم است و ایکنا به منزله یک رسانه قرآنی، نقش مهمی را در این زمینه، صرف نظر از سلایق و جریان‌های سیاسی کشور، ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: اگر ما به مبانی قرآنی که امام راحل برای اصل انقلاب فرموده بودند، در فصلی چون انتخابات، بپردازیم و مشارکت مردم، به عنوان یک منزله یک امر دینی و شرعی تلقی شود، قطعا می‌تواند مشارکت را بالا ببرد.


بیشتر بخوانید: 


تأثیر مشارکت حداکثری در تقویت وحدت ملی 

سردار شریف با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات در وحدت ملی کشور نقش تعیین‌کننده دارد، اضافه کرد: علی‌رغم گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این وحدت، هنوز در کشور ما حول موضوع قرآن، فرهنگ اهل‌بیت(ع)، ولایت‌فقیه و کلیات انقلاب اسلامی، جاری و ساری است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دومین پیام وحدت این است که امنیت ملی ما را تضمین می‌کند و به این عرصه، کمک‌کننده است. نوع تصمیمات دشمنان در آینده با میزان حضور و مشارکت مردم در انتخابات، رابطه معناداری دارد. اگر این پیام به دشمن منتقل شود که جمعیت زیادی در انتخابات شرکت کرده‌اند، تیغ آنها در مقابله با انقلاب اسلامی و اعمال فشار بر کشور کُند و بی‌اثر خواهد شد.

انتخاب اصلح مهمتر از مشارکت حداکثری

سردار شریف با بیان اینکه مهمتر از مشارکت حداکثری، انتخاب افراد اصلح برای کشور است، افزود: انتخاب افراد اصلح بسیاری از مشکلات جاری و ساری امروز کشور و مردم را به ویژه در حوزه معیشت اقتصادی، بیکاری و... برطرف می‌کند.

وی ادامه داد: افراد متخصص، کاردان و حرفه‌ای با توجه به سرمایه‌های انباشته‌ای که در این کشور از جهت جغرافیا، منابع طبیعی، منابع زیرزمینی و موقعیت سوق‌الجیشی وجود دارد، می‌توانند شرایط زندگی مردم را مطلوب‌تر کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: اگر در قوه مقننه، افراد متخصص با پشتیبانی رأی بالا حاضر شوند، قطعا می‌توانند به رفع گرفتاری‌های روزمره کمک کنند.

رعایت اخلاق سیاسی، وجه تمایز نظام دینی و غیر دینی

سردار شریف درباره ضرورت رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی، گفت: بسیار حائز اهمیت است که در آستانه انتخابات، به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز در زمینه اجتناب از اهانت به دیگران، بداخلاقی و سیاه‌نمایی در میدان انتخابات، جامه عمل بپوشانیم.

وی با تأکید بر اینکه یکی از تفاوت‌های نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام‌های سیاسی همین آداب اخلاقی است، گفت: باید در تبلیغات انتخاباتی ترویج اندیشه‌ها و برنامه‌های خود را در دستور کار  قرار دهیم و از تخریب رقبا به ویژه در فضای مجازی پرهیز کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت پرهیز از افترا و تهمت‌زنی و انتشار اخبار غیر مستند، تصریح کرد: تفاوت نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌های سیاسی در توجه به مسئله اخلاق و ارزش‌های دینی است، لذا انتظار می‌رود افرادی که می‌خواهند نمایندگی ما را در قوه مقننه برعهده بگیرند بیشتر از دیگران به این اصول اخلاقی پایبند بوده و آن را رعایت کنند.

 

انتهای پیام
captcha