کودکان آواره فلسطینی در مرکز حفظ قرآن رفح + فیلم
کد خبر: 4202385
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

کودکان آواره فلسطینی در مرکز حفظ قرآن رفح + فیلم

ویدئویی از حضور کودکان آواره فلسطینی در مرکز حفظ و تلاوت قرآن کریم در اردوگاه آوارگان در رفح با واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

فعالیت قرآنی کودکان آواره فلسطینی در رفح+ فیلمبه گزارش ایکنا به نقل از ینی شفق، در ویدئوی منتشر شده کودکان آواره فلسطینی با وجود تداوم جنگ و ویرانی، به حفظ قرآن کریم مشغول هستند.

صد و چهل‌وپنج روز از حمله گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد. به گفته سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در پی حملات ارتش رژیم اشغالگر، ۳۰ بیمارستان از ۳۵ بیمارستان نوار غزه از روند خدمت‌رسانی خارج شده است.

پیش‌تر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را از تاریخ هفتم اکتبر سال گذشته میلادی منتشر کرد.

این وزارتخانه تأکید کرد: تعداد شهیدان فلسطینی در نوار غزه در پی حملات هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه این باریکه به ۲۹ هزار و ۸۷۸ تن افزایش یافته است. در ادامه این گزارش آمده است: آمار زخمی‌های تجاوز به نوار غزه نیز به ۷۰ هزار و ۲۱۵ تن افزایش یافته است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ جنایت را علیه شهروندان فلسطینی ساکن نوار غزه مرتکب شده‌اند. بر اساس آمار اعلامی از سوی این نهاد بهداشتی درمانی فلسطین در پی این ۱۱ جنایت وحشیانه دست‌کم ۹۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۷۲ تن دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha