دیدار با خانواده شهدا تجدید روحیه برای خدمت به مردم است
کد خبر: 4205256
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
در دیدار با خانواده شهیدان اسحاقی مطرح شد

دیدار با خانواده شهدا تجدید روحیه برای خدمت به مردم است

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.

دیدار با خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از البرز، ابراهیم مردانی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، 23 اسفندماه در دیدار با خانواده شهیدان اسحاقی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، افزود: آنها با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

این مسئول در ادامه خطاب به خانواده شهیدان اسحاقی گفت: ما در این دیدارها سلام مقام معظم رهبری به شما خانواده شهدا را ابلاغ می‌کنیم، ایشان همواره بر پیگیری امورات شما تأکید دارند.

مردانی تصریح کرد: به سهم خود بابت همه ایثارگری و فداکاری شما خانواده شهدا تشکر کرده و قدردان صبر، بردباری و خویشتن‌داری شما هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان هدف از دیدار با خانوده‌های شهیدان را یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آنان دانست و بر ضرورت یادآوری این رشادت‌ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تاکید کرد.

یادآور می‌شود، در این دیدار با اهدای لوح از خانواده این شهید بزرگوار تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha