ضرورت بهره‌مندی از تجارب بازنشستگان جهاددانشگاهی
کد خبر: 4210648
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
حسن مسلمی نائینی تأکید کرد:

ضرورت بهره‌مندی از تجارب بازنشستگان جهاددانشگاهی

رئیس جهاددانشگاهی در سومین آئین روز ملی منابع انسانی و تجلیل از پیشکسوتان جهاددانشگاهی گفت: ما حتما از تمامی تجارب بازنشستگان استفاده خواهیم کرد و برنامه‌های مختلفی برای بازنشستگان خواهیم داشت و تقدیر از ایشان در دستور کار جهاددانشگاهی است.

حسن مسلمی نائینیبه گزارش خبرنگار ایکنا، حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی طی سخنان کوتاهی در سومین آئین روز ملی منابع انسانی و تجلیل از پیشکسوتان جهاددانشگاهی که امروز، ۲۷ فروردین‌ماه در محل دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار شد، اظهار کرد: از حضور تمامی میهمانان و پیشکسوتان جهاددانشگاهی قدردانی می‌کنم. تعاریف مقام معظم رهبری از جهاددانشگاهی به برکت وجود شما پیشکسوتان است. 

وی تصریح کرد: هرچقدر بتوانیم اطلاعات خود را سامانه‌ای و شفاف کنیم، موفقیت بیشتری در خدمت‌رسانی به اعضای جهاددانشگاهی و به ویژه بازنشستگان این نهاد انقلابی خواهیم داشت. 

مسلمی نائینی بیان‌ کرد: از معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی و تمامی بخش‌هایی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند، قدردانی می‌کنم. امیدوارم این‌ جلسه طلیعه‌ای برای سایر جلسات باشد تا بتوانیم‌ از ظرفیت‌های بازنشستگان جهاددانشگاهی استفاده کنیم. امیدوارم که کانون بازنشستگان جهاددانشگاهی فعال‌تر شده و برنامه‌های بهتری اجرا کند.

وی افزود: کانون باید واسطه بازنشستگان با مجموعه جهاددانشگاهی باشد. ما حتما از تمامی تجارب بازنشستگان استفاده خواهیم کرد. برنامه‌های مختلفی برای بازنشستگان خواهیم داشت و تقدیر از ایشان در دستور کار جهاددانشگاهی قرار دارد. در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان امروز حدود ۵۰ درصد از هزینه بیمه پرداخت می‌شود.

مسلمی نائینی تصریح کرد: طی این یک‌ سال و نیم‌ از مدیریت بنده هنوز نتوانسته‌ایم بحث استخدام را حل کنیم؛ چراکه در این زمینه زیر چتر دولت قرار داریم. امروز جهاددانشگاهی ظرفیت‌ها و طرح‌های فراوانی دارد که به دنبال اجرای آن‌ها هستیم. ارتباط با دانشگاه‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم و طبق بیانات مقام‌ معظم رهبری به دنبال این ارتباط به صورت ویژه هستیم‌.

رئیس جهاددانشگاهی بیان کرد: امروز از اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه‌ها در مراکز مطالعاتی جهاددانشگاهی بهره‌گیری می‌کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت و ارتباط به خوبی استفاده کنیم. تلاش داریم تا برنامه‌های تفریحی و سفرهای زیارتی برای بازنشستگان درنظر بگیریم و دفتری را برای پیگیری مسائل بازنشستگان راه‌اندازی کنیم. تمامی تلاش ما این است که از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی به خوبی بهره‌گیری کنیم و سعی داریم تا حتی برنامه‌های صنعتی جهاددانشگاهی نیز پیوست فرهنگی ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha