ثبت‌نام سیزدهمین طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا»
کد خبر: 4211934
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

ثبت‌نام سیزدهمین طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا»

ثبت‌نام از دختران و پسران دانش‌آموز متقاضی شرکت در سیزدهمین طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» که از 22 اسفند آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

ثبت‌نام سیزدهمین طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا»به گزارش ایکنا، طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» از سال 1391 با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی در مشهد و از سوی مؤسسه قرآنی «صراط» آغاز شد و قرآن‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح برای فارغ‌التحصیل شدن در این طرح باید مدت شش سال وقت صرف کنند که تاکنون هزاران نفر موفق به اتمام آن شده‌اند.

در این طرح که تاکنون 12 دوره آن برگزار شده، دختران دانش‌آموز 10 تا 15 سال و پسران دانش‌آموز 8 تا 15 سال مجاز به شرکت هستند تا در سه مقطع دوساله براساس سه سبک استادان مصری منشاوی، مصطفی اسماعیل و عبدالباسط استعدادیابی شده و با شرکت در تلاوت‌هایی که در این طرح و در قالب سه سطح مساجد، محلات، کشور و بین‌المللی برگزار می‌شود رشد کرده و با فعالیت در زمینه‌های حفظ، مفاهیم و تلاوت قرآن به رده‌های بالاتر دست پیدا کنند.

از جمله فعالیت‌هایی که در کنار این طرح تلاوت که به منظور شناسایی تمامی استعدادهای ویژه از استان‌های مختلف برگزار می‌شود، صورت می‌گیرد، رقابت‌هایی با عنوان «شوق تلاوت» است.

همچنین در جریان برگزاری این طرح، هر ساله تعدادی از استعدادهای ویژه، بعد از رقابت، برای دریافت جایزه و رشد بیشتر به جزیره کیش، عتبات عالیات و … سفر کرده و از این میان نخبگان ویژه نیز برای اجرای برنامه به کشورهای پاکستان، عراق، سوریه و لبنان اعزام می‌شوند.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام در دوره سیزدهم طرح ملی تلاوت می‌توانند به سایت www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

در ادامه فرازی از تلاوت ابوالفضل عدالت‌خواه یکی از نوجوانان فارغ‌التحصیل طرح ملی تلاوت که در برنامه «محفل» ماه رمضان گذشته حضور داشت، می‌بینید.

انتهای پیام
captcha