فراخوان مقاله «سیر و سلوک عرفانی در اندیشه اسلامی»
کد خبر: 3831041
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

فراخوان مقاله «سیر و سلوک عرفانی در اندیشه اسلامی»

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) برای دریافت مقالات با موضوع «سیر و سلوک عرفانی در اندیشه اسلامی» فراخوان داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) برای دریافت مقالات با موضوع «سیر و سلوک عرفانی در اندیشه اسلامی» فراخوان داد.
علاقه‌مندان می‌توانند فایل WORD مقالات خود را مطابق با راهنمای نگارش مقالات تا تاریخ 15 مهرماه سال جاری به آدرس دبیر‌خانه به نشانی مشهد، چهارراه لشکر، بین امام خمینی 46 و 48، ساختمان پژوهش، پلاک 866 طبقه اول و یا به نشانی پست الکترونیک Is.pajohesh@yahoo.com  ارسال کنند.      
محورهای مقالات:
اهمیت و جایگاه تفکر در سیر و سلوک، اهمیت و جایگاه تعامل ذکر و فکر در سیر و سلوک، اهمیت و جایگاه عشق در سلوک عرفانی، اهمیت و جایگاه مراقبه در سیر و سلوک، جایگاه انسان کامل در سلوک عرفانی، ضرورت و جایگاه امامت و ولایت در سلوک عرفانی، جایگاه و حقیقت شکر در سلوک عرفانی، زن و سلوک عرفانی، نقش قرائت و استماع قرآن در سیر و سلوک، اهمیت و جایگاه سحرخیزی در سلوک عرفانی، جایگاه توحیدمحوری در سلوک عرفانی، اهمیت و جایگاه زهد و ساده‌زیستی در سلوک عرفانی، جایگاه تهذیب اخلاق در سلوک عرفانی، مقام رضا و توکل در سیر و سلوک و اهمیت آن، موانع کسب معنویت در سلوک عرفانی و نقش تغذیه در سلوک عرفانی از جمله محورهای مقالات به‌شمار می‌رود.
مشخصات مقالات:
۱. مقاله بايد علمی، تحقيقی، مستند و مرتبط با موضوع باشد.
2. مقاله دارای اطلاعات كتاب‌شناختی معتبر باشد.
3. مقاله پیش از این، در هيچ نشريه‌ای به چاپ نرسيده و يا به‌طور همزمان به مجلات ديگر ارسال نشده باشد.
4. مقاله پس از تايپ در Word در برگه A4 ، حداکثر در 25 صفحه (هر صفحه250 کلمه) به دبیرخانه فراخوان و يا تنها فايل آن به نشانی پست الكترونيكی معاونت پژوهش ارسال شود.
5. مقاله با رعايت محورهای مندرج در راهنمای نگارش، تدوين شده باشد.
6. حق رد یا قبول مقاله و نیز ويرايش و تلخيص آن برای فصلنامه محفوظ است.
ضمن  تقدیر از مقالات برتر، مقالات برگزیده در فصلنامه علمی تخصصی اسلام‌شناسی ‌به چاپ می‌رسد.
جهت دریافت بروشور و راهنمای نگارش مقالات اینجا را کلیک کنید!
فاطمه عطارزاده
انتهای پیام
captcha