طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود
کد خبر: 3964667
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر:

طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: طرح ضیافت الهی با انجام برنامه‌های متنوعی اعم از برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی را با انجام برنامه‌های متنوعی اعم از برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان برگزار کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در ادامه افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، جزء‌خوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده محمدبن باقر(ع) بدون حضور مردم برگزار و ضبط خواهد شد و هر روز پس از اذان صبح، از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.

اسماعیل‌پور در ادامه افزود: از دیگر برنامه‌های قرآنی این روزها، پخش جلسات تفسیر قرآن کریم آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان است که به طور روزانه، قبل از اذان ظهر از سیمای مرکز بوشهر پخش خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های گروهی قرائت و تلاوت قرآن، گفت: دومین محفل تلاوت قرآن کریم با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت رقیه ریحانه الحسین(س) و دیگر نهادهای فرهنگی به صورت گروهی و برخط در فضای مجازی برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان ۱۵۰ جایزه و کمک هزینه سفرهای زیارتی اهدا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در ادامه اظهار کرد: یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های این طرح، ضیافت همدلی است که با کمک و حمایت خیرین بسته‌های غذایی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha