افتتاح کانون قرآن و عترت شهرداری بندر بوشهر
کد خبر: 3965250
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری بوشهر خبر داد:

افتتاح کانون قرآن و عترت شهرداری بندر بوشهر

کانون قرآن و عترت نورالمهدی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، کانون قرآن و عترت نورالمهدی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر روز شنبه با حضور رئیس شورا، نائب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، شهردار بندر بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی سپاه، رئیس دفتر امام جمعه معظم، سرپرست، معاون و جمعی از کارکنان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در آیینی افتتاح شد.

مسعود غلامزاده‌فرد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ضمن اشاره به اهمیت بالای قرآن و لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: بوشهر در سال ۱۴۰۰ به‌عنوان پایتخت قرآنی کشور انتخاب شده و امیدواریم افتتاح این کانون همراه با تدوین برنامه‌های منسجم، گام مهمی در راستای تبدیل این بندر به شهری مانوس با قرآن باشد.
 
وی ضمن تشکر از همراهی اعضای شورا و شهرداری بوشهر در زمینه افتتاح این کانون یادآور شد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با افتتاح کانون قرآن و عترت (نورالمهدی)، اهدافی نظیر برنامه‌ریزی در جهت توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآن و عترت، حمایت، هدایت و نظارت بر امور و فعالیت‌های قرآن و عترت و... را دنبال خواهد کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: با  توجه به وضعیت قرمز کرونایی بوشهر فعالیت کانون یاد شده تا بهبود شرایط به صورت برگزاری برنامه‌ها به شکل مجازی خواهد بود.
غلامزاده‌فرد تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور تجمع نکردن شهروندان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، امسال برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان نیز در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر به‌صورت مجازی تدارک شده‌است.
وی با اعلام برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری در ماه مبارک رمضان گفت: ساخت کلیپ رمضان به روایت تصویر، مسابقه المان‌های قرآنی، تئاتر خیابانی شب‌های قدر به مدت سه شب، تبلیغات محیطی، پخش زنده مراسم‌های شب‌های قدر و عزاداری شهادت امیرالمومنین علی (ع) از جمله برنامه‌های سازمان برای ماه رمضان است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر افزود: مسابقه حفظ ۱۰ حدیث ویژه روزه اولی‌ها، مسابقه سوالات روزانه از هر جزء از قرآن کریم، مسابقه عکاسی از سفره افطاری ساده، مسابقه نقاشی با موضوع قصه‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های این سازمان برای ماه رمضان است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به رسم یادبود یک نسخه قرآن کریم را به حاضران اهدا کرد.
 
افتتاح کانون قرآن و عترت شهرداری بندر بوشهر
افتتاح کانون قرآن و عترت شهرداری بندر بوشهر
افتتاح کانون قرآن و عترت شهرداری بندر بوشهر
افتتاح کانون قرآن و عترت شهرداری بندر بوشهر
 
انتهای پیام
captcha