کشتار مسلمانان روزه‌دار فلسطینی چهره ددمنشانه صهیونیسم را نمایان کرد
کد خبر: 3971489
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

کشتار مسلمانان روزه‌دار فلسطینی چهره ددمنشانه صهیونیسم را نمایان کرد

امام جمعه شهرستان مریوان سکوت کشورهای عربی و سران مرتجع آنان درباره جنایات رژیم صهیونیسم علیه مردم غزه را بزرگ‌ترین خیانت به مسلمانان دانست و افزود: کشتار مسلمانان روزه‌دار و بی‌دفاع فلسطینی در چند روز اخیر چهره ضدانسانی و ددمنشانه رژیم صهیونیسم و حامیان این رژیم فاسد را بیشتر برای جهانیان نمایان کرد.

ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه مریوان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت بی‌دفاع فلسطین، اظهار کرد: ملت فلسطین و نهضت مقاومت امروز با اقتدار تمام در برابر رژیم اسرائیل ایستاده و به نوعی این رژیم زورگو را منزوی کرده است.

وی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را بزرگترین مشکل امروز دنیای اسلام عنوان کرد و گفت: سال‌ها است که قبله اول مسلمانان توسط این رژیم جعلی و ظالم تصرف شده و در کنار آن، مردم فلسطین هم مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند.

امام جمعه مریوان با محکومیت جنایات و حملات اسرائیل در روزهای اخیر، بیان کرد: همه باید در مقابل این رژیم سفاک متحد و یکدل شویم و از مردم مظلوم فلسطین با تمام توان حمایت کنیم.

شیرزادی سکوت کشورهای عربی و سران مرتجع آنان درباره جنایات رژیم صهیونیسم علیه مردم غزه را بزرگ‌ترین خیانت به مسلمانان دانست و افزود: کشتار مسلمانان روزه‌دار و بی‌دفاع فلسطینی در چند روز اخیر چهره ضدانسانی و ددمنشانه رژیم صهیونیسم و حامیان این رژیم فاسد را بیشتر برای جهانیان نمایان کرد.

وی گفت: عدم اتحاد مسلمين زمينه را برای گسترش جنايات صهيونيست‌ها فراهم كرده است و تا زمانی كه همه مسلمانان به اجماعی گسترده برای مقابله با توطئه‌های رژيم صهيونيستی دست پيدا نكنند اين جنايت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه مریوان با اشاره به اینکه فطر از اعیاد بزرگ مسلمین محسوب می‌شود، ادامه داد: عید فطر به نوعی ایجاد وحدت و انسجام در جهان اسلام است و در این روز شاهد یک برابری و برادری بزرگی بین مسلمین هستیم.

وی یادآور شد: عید سعید فطر باید برای جهان اسلام به نماد وحدت تبدیل شود و با وجود این وحدت می‌توانیم در برابر دشمنان قسم خورده نظام و اسلام با صلابت ایستادگی کنیم.

انتهای پیام
captcha