طرح آستان مقدس حسینی ویژه جاماندگان از زیارت عرفه
کد خبر: 3984902
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

طرح آستان مقدس حسینی ویژه جاماندگان از زیارت عرفه

آستان مقدس امام حسین(ع) طرح ویژه زیارت نیابتی کربلا را برای جاماندگان از زیارت عرفه به اجرا گذاشته و از علاقه‌مندان می‌خواهد برای ثبت نام درخواست زیارت نیابتی به تارنمای آستان و بخش نائب‌الزیاره مراجعه کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه آستان مقدس حسینی, بنیاد رسانه‌های دیجیتال وابسته به آستان مقدس حسینی اعلام کرد که طرح زیارت نیابتی امام حسین(ع) در روز عرفه را اجرا می‌کند.

بر اساس این طرح، کسانی که به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا یا به هر دلیل دیگر توفیق تشرف به کربلا از آنها سلب شده است، می‌توانند با ثبت نام در پایگاه رسمی وابسته به آستان مقدس حسینی درخواست زیارت نیابتی کربلا را ثبت کنند.

ولاء الصفار، مدیر بنیاد رسانه‌های دیجیتال وابسته به آستان مقدس قدس حسینی گفت که علاقه‌مندان می‌توانند به تارنمای آستان مقدس حسینی و بخش «نایب الزیاره» به  این آدرس مراجعه کرده و به نام خود یا  هر کسی دیگر و یا به نیابت از اموات و درگذشتگان، در خواست زیارت نیابتی را ثبت کنند.

الصفار گفت: امسال هم میلیون‌ها نفر از دوستداران اهل بیت(ع) در سایه شیوع کرونا امکان زیارت مرقد و بارگاه امام حسین(ع) برای برپایی زیارت و نماز در آنجا را ندارند؛ اما از طریق این برنامه، همه اسامی، جمع‌آوری و به نیابت از آنها زیارت و دعا انجام می‌شود.

او تأکید کرد که آخرین مهلت ثبت نام درخواست زیارت نیابتی در سایت آستان مقدس حسینی ساعت 1 بعد از ظهر روز سه‌شنبه بیستم جولای 2021 (بیست و نهم تیرماه 1400) خواهد بود.

مدیر بنیاد رسانه‌های دیجیتال آستان مقدس حسینی تأکید کرد که هر فردی می‌تواند اسامی هر کسی از آشنایان یا اموات خود را در این سایت ثبت کند.

انتهای پیام
captcha