لزوم صیانت از موقوفات و اموال بیت‌المال در زنجان
کد خبر: 3997239
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان دستور داد

لزوم صیانت از موقوفات و اموال بیت‌المال در زنجان

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان به حفظ و صیانت از موقوفات و اموال بیت‌المال تأکید کرد و گفت: توجه به این امر منجر به پیشگیری از بروز مسائل و مشکلات بعدی خواهد شد.

لزوم صیانت از موقوفات و اموال بیت‌المال در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: حفظ و صیانت از موقوفات و اموال بیت‌المال توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه امری لازم است ،همه مسئولان باید در حفظ بیت‌المال به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: تصدی و نظارت بر امور موقوفات بر عهده اداره اوقاف و امور خیریه است و موضوع وقف یک صدقه جاریه و حسنه است لذا توجه به این موضوع، توصیف دقیق محل و مشخصات موقوفات و نیت واقف در ایجاد فضای سالم و اعتمادسازی مردم بسیار موثر است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: نظارت دقیق بر موقوفات و نحوه هزینه‌کرد درآمدها آن هم در مسیر درست خود توسط متولیان امر مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی در ادامه بر مکتوب کردن اماکن وقفی توسط افراد متخصص تأکید کرد و گفت: توجه به این امر منجر به پیشگیری از بروز مسائل و مشکلات بعدی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha